امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی اقتصادی بروز شده Realme C۲۰A معرفی شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 22520

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ، ۱۴۰۰

گوشی اقتصادی بروز شده Realme C۲۰A معرفی شد

به نقل از جی اس ام آرنا،  شرکت ریلمی (Realme) پس از معرفی گوشی‌های C۲۰ و C۲۱، مجموعه تلفن‌های هوشمند سطح پایین خود را با نام Realme C۲۰A توسعه داده است.

گوشی هوشمند Realme C۲۰A یک صفحه نمایش HD+ در حدود ۶.۵ اینچی دارد که دارای یک حفره برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. پنل پشتی این تلفن هوشمند، که ریلمی آن را “طراحی هندسی هنری” معرفی می‌کند، دارای جزیره‌ای با دوربین مربع شکل بوده که شامل یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است و یک فلاش LED به آن متصل شده است.

معرفی مشخصات گوشی Realme C۲۰A

گوشی Realme C۲۰A دارای چیپست Helio G۳۵ SoC همراه با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این تلفن هوشمند رابط کاربری ریلمی مبتنی بر اندروید ۱۰ را راه‌اندازی کرده و دارای یک اسلات microSD اختصاصی برای افزایش فضای ذخیره سازی تا ۲۵۶ گیگابایت است.

گوشی اقتصادی بروز شده Realme C۲۰A معرفی شد

انرژی این دستگاه از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری تامین می‌شود که از طریق پورت microUSB نیرو می‌گیرد و از شارژ سیمی معکوس پشتیبانی می‌کند. شرکت ریلمی اشاره‌ای به حداکثر سرعت شارژ نکرده، اما از آنجا که C۲۰A یک گوشی هوشمند سطح پایین است، به احتمال زیاد یک شارژر ۱۰ وات داشته باشد.

ممکن است همه این مشخصات برای شما آشنا به نظر برسد، زیرا گوشی Realme C۲۰A یک گوشی هوشمند کاملا جدید نیست. در واقع این دستگاه همان C۲۰ قبلی با نام تجاری جدید برای بنگلادش است. گوشی C۲۰A در رنگ‌های خاکستری آهنی و آبی عرضه خواهد شد و با قیمت ۸۵ یورو (۱۰۵ دلار) در بنگلادش به فروش خواهد رسید.

پر بازدیدترین ها