امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اقتصاد استان خوزستان به بیماری‌های متعددی دچار شده است

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 10393

تاریخ انتشار: ۱ تیر ، ۱۳۹۹

اقتصاد استان خوزستان به بیماری‌های متعددی دچار شده است

سید کریم حسینی  در حاشیه نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی اهواز اظهارداشت: در حوزه‌های بانکی، مالیات و بیمه مشکلات زیادی وجود دارد که باید از طریق بکارگیری افراد کارشناس در این حوزه‌ها و با همراهی دولت و مجلس در برطرف کردن این مشکلات گام برداشت.

وی ادامه داد: در دستگاه‌های مختلف اجرایی و دانشگاه‌ها افراد و چهره‌های برجسته‌ای هستند که می‌توان از آنها به عنوان متخصصان حوزه اقتصاد و کسب و کار استفاده کرد تا مشکلات موجود مورد بررسی قرار بگیرند.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه افزود: مدیران استانی باید به شکل فعالی در برطرف کردن موانع پیش‌روی فعالان اقتصادی تلاش کنند تا ارتباط بین دولت و بخش خصوصی تداوم بیشتری پیدا کند.

حسینی بر کاربردی‌تر شدن تصمیمهای ستاد تسهیل استان در راستای جهش تولید تاکیدکرد و گفت: در این مسیر دستگاه قضایی و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با قدرت و قوت بیشتری برای تحقق جهش تولید در استان همکاری و تعامل خواهند داشت.

رئیس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی از بخش خصوصی به عنوان ناجی اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: قطعا مجلس با آمادگی که دارد می‌تواند بخش مهمی از مشکلات موجود در حوزه‌های بانکی، مالیاتی و بیمه را برطرف کند تا زمینه برای فعالیت بهتر بخش خصوصی در کشور فراهم شود.

وی یادآورشد: نمایندگان مردم استان در مجلس برای تقویت ارتباط با بخش خصوصی نشست‌های ماهیانه خود را آغاز خواهند کرد و از مدیران دستگاه های اجرایی نیز خواسته می‌شود در این نشست‌ها حضور تاثیرگذاری داشته باشند.

پر بازدیدترین ها