امروز: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

هر جا علیه حقوق بشر قدمی برداشته شده رد پوتین‌های آمریکایی در آنجا دیده شده است

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 10630

تاریخ انتشار: ۸ تیر ، ۱۳۹۹

هر جا علیه حقوق بشر قدمی برداشته شده رد پوتین‌های آمریکایی در آنجا دیده شده است

وی افزود: ذات و ماهیت اصلی حقوق بشر در آمریکا همین شرایطی است که امروز در خیابان های این کشور می بینید و غیر از این، شعارهای قشنگی بوده و هست که دیگر بستری برای ارائه آن در دنیا نیست.

سردار یوسفی گفت: اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب در ایجاد مناسبت «حقوق بشر آمریکایی» نبود شاید تا صد سال دیگر کسی جرات و شهامت پرده برداشتن از ماهیت دروغین و رنگین حقوق بشری در آمریکا و دیگر کشورهای استعمارگر شیک پوش را نداشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: رسالت خطیر محتوا سازی به این مناسبت و برملا کردن ذات ضد بشری آمریکا به عهده هنرمندان و رسانه هاست. هنرمندان باید با کاریکاتور، موشن گرافیک، تیزر و پوستر های مناسبتی با سند و مدرک به دنیا نشان دهند که هر جا علیه حقوق بشر در دنیا قدمی برداشته شده است رد پوتین های آمریکایی در آنجا دیده شده است و رسانه ها نیز باید به تحلیل واقعیت تلخ نقض حقوق بشر در دل آمریکا علیه مردم خودش بپردازند.

سردار یوسفی افزود: در کنار پرداختن و تولید محتوا در خصوص رفتار و کردار و گفتار دنیای غرب با انواع بشر در جلد حقوق بشر باید علما و مراجع و کارشناسان دینی ما به تحلیل و نظر دین مبین اسلام در خصوص جایگاه بشر بپردازند تا دنیا بداند و بفهمد که حقوق واقعی بشری در ذات و اصالت درخت تنومند اسلام است که باید ریشه و سایه اش بر سر همه انسان های دنیا گسترانده شود تا به حقوق واقعی و آسایش معنوی لازم برسند.

پر بازدیدترین ها