امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عذرخواهی مدیرعامل فولاد از فلافل‌فروش‌های اهواز

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 10979

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ، ۱۳۹۹

عذرخواهی مدیرعامل فولاد از فلافل‌فروش‌های اهواز

مدیرعامل باشگاه فولاد، پس از این که تیم استقلال مدعی شد، بازیکنان این تیم در دیدار با فولاد به کووید – ۱۹ مبتلا شده اند، در مصاحبه ای عنوان کرد که “بازیکنان استقلال پیش از بازی با فولاد در یکی از کثیف ترین فلافل فروشی‌های اهواز سفارش فلافل داده‌اند و کرونایی شدن‌شان ربطی به بازی با فولاد ندارد”. به میان آمدن این حرف درخصوص فلافل های اهواز، دلخوری مردم اهواز را در پی داشت، و اکنون آذری عنوان می کند که با این صحبت خود قصد توهین به افرادی که در این صنف مشغول به فعالیت هستند را نداشته و هدفش دفاع از فوتبال خوزستان پس از ایجاد حواشی از سوی باشگاه استقلال بوده است.

سعید آذری در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص، اظهار کرد: من از هیچ مکان خاصی از فلافل فروشی های اهواز اسم نیاوردم و نکته جالب این است که وقتی در اهواز هستم، همراه با خانواده ام برای دو سه بار در هفته به فلافل فروشی های لشکرآباد می رویم و به بهداشت آن محل و شرافت مردم آن جا، ایمان کامل دارم. من دست این زحمت‌کشان را می بوسم و از آن ها بابت سوءتفاهم پیش آمده عذرخواهی می کنم.

وی با تاکید بر این گفته که در آن شرایط، هر آنچه عنوان کردم برای دفاع از فوتبال خوزستان بوده است، افزود: اما وظیفه خود دانستم از این قشر عزیز عذرخواهی و دلجویی کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اما برای من جالب بود که هیچ کسی دفاع از فوتبال خوزستان را ندید و تنها به بحث فلافل توجه کردند. به هر حال باید تلاش کنیم کلیت کار را ببینیم و من هدفی جز دفاع از حق تیم فولاد نداشتم.

پر بازدیدترین ها