امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیاردی سطح پایداری برق ایذه ارتقاء می‌یابد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 11130

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ، ۱۳۹۹

با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیاردی سطح پایداری برق ایذه ارتقاء می‌یابد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ابوطالب داودی مدیریت توزیع برق ایذه و دهدز با اعلام این خبر گفت، در یک ماه گذشته ۲۰ دستگاه ترانس با ظرفیت های مختلف در نقاط مختلف ایذه نصب شده که در جمع ۵۰۶۵ کیلو ولت آمپر به ظرفیت منصوبه ترانس های برق این شهرستان افزوده شده است.
مدیریت توزیع برق ایذه و دهدز افزود، این ترانس ها در روستاهای چلویر ، کول فرح ، آب زالو ، آب کنارک، سوسن و همچنین کوچه صالح روستای مال سعیدی نصب شده است.
وی ادامه داد، در ایذه نیز مناطق پارک شادی ، جنب بخشداری و مصلا از جمله مکان هایی بوده که در گذشته مشکلات عدیده ای در زمینه برق داشته اند و با اجرای این پروژه تا حد زیادی مشکلات آن ها مرتفع خواهد شد.
داودی از خیابان های حافظ جنوبی، شهید کروندی، پیروزی، شهید غلامزاده، شهید قریشوندی، جنب حوزه علمیه و جنب مسجد امام حسن (ع) نام برد و گفت پس از این ترانس ها، وضعیت پایداری برق این خیابان ها بهبود محسوسی خواهد یافت.
داودی با اشاره به سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریالی برای انجام این پروژه افزود، رفع افت ولتاژ و تعدیل بار ترانس های قدیمی از جمله اهداف پروژه نصب ۲۰ دستگاه ترانس بوده و با توجه به هزینه بر بودن پرژه های صنعت برق از مردم و مشترکان برق تقاضا داریم الگوی مصرف را رعایت نمایند.
مدیریت توزیع برق ایذه و دهدز با اشاره به سایر اقدامات برای ارتقاء سطح پایداری برق گفت، دو ست کلید تیغه ای بروی فیلدرهای ۵۰۳۲ و ۵۰۶۲ ایستگاه اصلی ایذه در روزهای گذشته نصب شده که برای ارتقاء ضریب ایمنی و قدرت مانور بسیار موثر خواهد بود.

پر بازدیدترین ها