امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آزمایش مرسدس AMG کلاس G در جاده

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 11355

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ، ۱۳۹۹

آزمایش مرسدس AMG کلاس G در جاده

مرسدس AMG در حال آزمایش نسخه جدیدی از شاسی‌بلند کلاس G خود با نام ۴×۴² است. به تازگی، تصاویر جدیدی از آن در فضای مجازی انتشار یافته‌اند که نمونه‌های اولیه آن را به نمایش می‌گذارند.

طراحی مرسدس شاسی‌بلند ۴×۴²

در طول سال‌های گذشته شرکت Affalterbach به تولید برخی از وسایل نقلیه عجیب شناخته شده است. از جمله کار‌های این شرکت می‌توان به مدل ۴×۴² یا G63 ۶×۶ اشاره کرد. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد نمونه‌ای از کار‌های خود از سری کلاس G را با وجود فشار زیاد برای کاهش انتشار گاز کربن دی‌اکسید در ناوگان مرسدس بنز احیا کند.

آزمایش مرسدس AMG کلاس G در جاده

تصاویر جدیدی که از مرسدس AMG منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند شاسی‌بلند ۴×۴² دارای همان ویژگی‌های مدل قدیمی خود است. قوس‌های چرخ بزرگ، ارتفاع سواری خیلی بالا و لاستیک‌های مخصوص خودرو‌های آفرود همگی از ویژگی‌های این خودرو هستند. همچنین مشاهده می‌شود که این شاسی‌بلند دارای یک سقف قفسه‌بندی شده کاربردی است که از طریق نردبانی که روی درب عقب خودرو تعبیه شده، قابل دسترسی است. علاوه بر این، کنار این نردبان، لاستیک زاپاس خودرو هم قرار گرفته است.

موتور توربوشارژ کلاس G مدل ۴×۴²

مرسدس AMG کلاس G مدل ۴×۴² به احتمال زیاد به صورت محدود عرضه خواهد شد. این خودرو مانند مدل AMG G63 از همان موتور توربوشارژ V8 با حجم ۴ لیتر بهره می‌برد. قدرت این موتور هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود ۵۷۷ اسب بخار نیرو تولید کند. مدل قدیمی ۴×۴² به دلیل محدودیت عملکرد لاستیک‌های خود و شاسی بلند، هرگز فراتر از ۴۱۶ اسب بخار قدرت نداشت. صرف نظر از این قضایا، این خودرو باید خیلی سریع باشد و در عین حال، نیاز به سوخت بیشتری داشته باشد. مدل قدیمی این خودرو، حدود سه تن وزن داشت و ۴×۴² جدید می‌تواند با وجود این که کمی سبک‌تر از نسخه قبلی خود است، تقریبا هم‌وزن آن باشد.

آزمایش مرسدس AMG کلاس G در جاده

مرسدس AMG G63 تقریبا ۱۵۰ هزار پوند قیمت دارد بنابراین باید انتظار داشت که ماموت جدید مرسدس بنز قیمتی مشابه آن داشته باشد.

پر بازدیدترین ها