امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افشای کامل مشخصات و تصاویر گلکسی نوت ۲۰ الترا

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 11396

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ، ۱۳۹۹

افشای کامل مشخصات و تصاویر گلکسی نوت ۲۰ الترا

اگرچه پیش از این با برخی توانایی‌های پرچمداران جدید سامسونگ آشنا شده بودیم، اما حالا لیستی کامل از مشخصات سخت افزاری و قابلیت‌های تازه موبایل گلکسی نوت ۲۰ الترا را در اختیار داریم که پیش از این به گوش نرسیده بود. در همین حین تصاویری تازه و واضح هم از این موبایل فاش شده است.

بر اساس گزارش WinFuture.de گلکسی نوت ۲۰ الترا نمایشگری ۶.۹ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن +WQHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز داشته که به نظر از تکنولوژی +HDR10 هم پشتیبانی می‌کند. این موبایل برای اولین بار مجهز به شیشه محافظ گوریلا گلس ۷ خواهد بود.

دیگر توانایی جدید و دستاورد تازه سامسونگ در این زمینه، قلم S Pen گلکسی نوت ۲۰ الترا است که برای نخستین بار به میزان تاخیر فوق‌العاده پایین ۹ میلی‌ثانیه رسیده است. این تلفن هوشمند از سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2 برخوردار بوده و اسپیکرهایی استریو طراحی شده توسط AKG دارد.

چیپست‌های در نظر گرفته شده برای این موبایل هم مدل اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون +۸۶۵ هستند که با رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد بود. جهت افزایش عمر باتری، سامسونگ تلاش کرده از نرخ رفرش متغیر و پویا استفاده کند. ضمن اینکه سنسور اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش جایگذاری شده است.

از نظر دوربین هم شرکت کره‌ای پیشرفت‌هایی در زمینه سنسورهای به کار گرفته شده اعمال کرده و برای گلکسی نوت ۲۰ الترا دوربینی سه‌گانه متشکل از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۲  مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری تدارک دیده است. دوربین سلفی هم گفته می‌شود ۱۰ مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت و از سیستم فوکوس خودکار دوال-پیکسل نیز پشتیبانی می‌کند.

اما یکی از قابلیت‌های تازه‌ای که پیش از این شنیده نشده بود، همراهی کامل گلکسی نوت ۲۰ الترا با سرویس‌های گیمینگ مایکروسافت است. طبق گزارش‌ها این موبایل هوشمند به طور کامل از سرویس‌های پروژه xCloud و Xbox Game Pass پشتیبانی کرده و می‌توان از آن برای استریم بیش از ۹۰ بازی ایکس باکس استفاده کرد.

ناگفته نماند موبایل‌های سری گلکسی نوت ۲۰ با همراهی محصولاتی دیگر از سامسونگ، از جمله گلکسی زد فولد ۲، گلکسی زد فلیپ ۵G، احتمالا گلکسی تب اس۷، گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو در جریان رویداد آنپکد پانزدهم مرداد در ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

پر بازدیدترین ها