امروز: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت روز خبرنگار از اولویت‌هاست

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 11726

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ، ۱۳۹۹

گرامیداشت روز خبرنگار از اولویت‌هاست

سجاد بهمئی مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان در راستای گرامیداشت مقام عالی خبرنگاران و هفته خبرنگار و رسانه و تبلیغات و نقش آن‌ها در دفاع مقدس گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، براساس ابلاغ و وظایف ذاتی اقشار تخصصی بسیج و روز ۱۱مرداد ماه تا ۱۷ مرداد به عنوان هفته رسانه و خبرنگار و نقش آن‌ها در ثبت و ضبط دفاع مقدس نامگذاری گردید.
ایشان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد بزرگ قربان، غدیر و دهه ولایت اعلام داشت: در هفته خبرنگار و رسانه برنامه‌های متنوعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد.
در این هفته بر اساس روزشمار اعلام شده که مطهر به نام شهدای رسانه می‌باشد ضمن تبیین نقش رسانه و خبرنگاران در جامعه برنامه‌هایی از قبیل تجلیل از خانواده شهدای رسانه، تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران رسانه و همچنین تجلیل از خبرنگاران جهادی و مطالبه‌گر خصوصا خبرنگارانی که در دوران مقابله با ویروس کرونا با اقدامات جهادی و شهادت‌گونه خود در کنار کادر زحمتکش درمان اقدام به تولید خبر و محتواهای آموزشی جهت آرام‌سازی و آموزش مردم نمودند، انجام خواهد شد.

سجاد بهمئی در ادامه افزود: در این هفته ضمن افتتاح قرارگاه رسانه‌ای مطالبه‌گری شهید باقری، دو کانون بسیج رسانه آبادان و باغملک راه‌اندازی و دفتر بسیج رسانه شهرستان امیدیه افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش و وجود خبرنگاران در بحث اطلاع‌رسانی به مردم، تصریح کرد: خبرنگاران و به طور کلی اصحاب رسانه استان خوزستان نیازمند توجه و حمایت جدی هستند و دستگاه‌های متولی باید از هر تلاش و حمایتی برای این قشر فروگذار نکنند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات صنفی این قشر مهم و تاثیرگذار به کار گیرند.

مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام اصحاب رسانه استان گفت: شما خبرنگاران که در تمام حوزه‌ها خصوصا مقابله با ویروس کرونا در کنار کادر درمان جهت آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی و همچنین حضور فعالانه در اجرای رزمایش همدلی و رزمایش خبرنگاران مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان بهترین عملکرد را داشته‌اید، امید است در اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در تشویق مردم به حضور در این رزمایش تلاش مضاعف نمایید.

پر بازدیدترین ها