امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش می‌شود مطالبات مردم در تملک اراضی سد تراز لالی به موقع پرداخت شود

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 12183

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ، ۱۳۹۹

تلاش می‌شود مطالبات مردم در تملک اراضی سد تراز لالی به موقع پرداخت شود

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ فرهاد ایزدجو در نشست برسی مشکلات حوزه آب و برق در شهرستان لالی، با اشاره به برخی مشکلات و تنگناهای دولت در تامین اعتبارات پروژه های عمرانی، اظهار داشت: به همین دلیل در سال ۹۸ برای پروژه جدید سد تراز هیچگونه اعتباری اختصاص نیافت.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی دولت، پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت تخصیص اعتبارات قرار دارند تا بهره‌برداری آنها با سرعت بیشتری همراه باشد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این سد را ۵۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان قرار است به منظور جابجایی جاده دسترسی ۸.۵ میلیارد تومان به استان اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌هایی که از سوی نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل صورت می‌گیرد، این بخش از اعتبار ساخت جاده جدید دسترسی تامین گردد.

فرهاد ایزدجو اعتبار مورد نیاز برای ساخت این جاده جدید بر اساس قیمت روز را ۷۸ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: با این وجود اسناد مناقصه این پروژه آماده شده و به زودی پیمانکار ساخت جاده تعیین خواهد شد. 

او سد تراز را برای استان خوزستان با اهمیت عنوان کرد و افزود: این سد در زمینه مصارف شرب، کشاورزی، محیط زیست و کنترل سیلاب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی برای مردم منطقه داشته باشد.

پر بازدیدترین ها