امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویری که دلیل موفقیت آلمان‌ها در مهار کرونا را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 12818

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ، ۱۳۹۹

تصاویری که دلیل موفقیت آلمان‌ها در مهار کرونا را نشان می‌دهد

در اولین شب از فصل جدید رقابتهای لیگ ملت‌های یوفا دو تیم ملی بزرگ اروپایی یعنی آلمان و اسپانیا از دقایقی پیش در شهر اشتوتگارت آلمان و در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا به مصاف هم رفتند.

این بازی بزرگ علاوه بر حساسیت همیشگی ناشی از نام دو تیم بزرگ فوتبال اروپا و حساس بودن طبیعی جدال آنها در مستطیل سبز در این روزها از ویژگی جدیدی هم برخوردار است. دیداری بین دو غول فوتبال دنیا که به دلیل بحران اپیدمی کرونا بدون تماشاچی برگزار می‌شود.

در دقایق پیش از شروع مسابقه تصاویری که از ورود بازیکنان دو تیم به زمین چمن و حرکت کردن آنها در تونلهای ورزشگاه شهر اشتوتگارت منتشر شد و همچنین بعضی تصاویر از گرم کردن بازیکنان در زمین چمن، ماسکهایی که به صورت بازیکنان بود بار دیگر توجه همه را به این نکته جلب کرد که فوتبال مثل همه فعالیتهای بشری در شرایطی استثنایی به سر می برد: شرایط کرونایی.

یکی دیگر از تصاویر پیش از بازی که مورد توجه هواداران قرار گرفت تصویری بود که تیمو ورنر و کای هاورتز دو پدیده این روزهای فوتبال آلمان را با ماسک تنفسی در زمین چمن نشان می‌داد. جالب از این نظر که نام کای هاورتز در فهرست یازده بازیکن فیکس آلمان در این بازی دیده نمی‌شد و این در حالی است که انتقال نجومی او به چلسی که در روزهای آتی انجام می‌شود همه نگاه‌ها را به او جلب کرده.

تصویر دیگر جالب توجه دو تیم را لحظاتی پیش از شروع بازی نشان می‌دهد. آلمانی‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با فاصله از هم صف کشیده اند درحالیکه اسپانیایی‌ها به هم چسبیده و همبستگی بیشتری را به نمایش گذاشته اند. البته بعد از انتشار این عکس یوفا تصویر دیگری از تیم ملی آلمان منتشر کرد که نشان می‌داد ژرمنها در همه لحظات پیش از بازی فاصله یک متری را رعایت نکرده اند.

منبع: ورزش سه

پر بازدیدترین ها