امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در امر ازدواج ‌نهایت همکاری را با جوانان می‌کنیم

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 13614

تاریخ انتشار: ۸ مهر ، ۱۳۹۹

در امر ازدواج ‌نهایت همکاری را با جوانان می‌کنیم

وی افزود: بنده به عنوان یکی از اعضای مجموعه کار را شروع کردم و بعد از آن به عنوان مدیرعامل انجمن خیرین ازدواج استان خوزستان انتخاب شدم.

حجت‌الاسلام مهدی جابری‌زاده انصاری اظهار کرد: در این مجموعه بیشتر براساس دو محور پیش می‌رویم؛ محور اول معرفت‌افزایی هست و پژوهش و تحقیق پیرامون ازدواج و نهاد خانواده، ارائه طرح‌هایی در زمینه امر مقدس ازدواج که این امر جدیت بیشتری گرفته شود.
وی اضافه کرد: علت اصلی طلاق زائل شدن تقدس در امر ازدواج است، هرچند فقر و مسائل اجتماعی نیز در مسئله طلاق دخیل هستند. ما با پژوهش و ارائه‌ی طرح‌هایی در این زمینه سعی می‌کنیم این تقدس را به خانواده‌ها برگردانیم. با این تقدس استحکام و انسجام خانواده بیشتر می‌شود و در نتیجه میزان طلاق به حداقل می‌رسد.
محور دوم انجمن ارائه تسهیلات در جهت ازدواج است. ما قول مساعدت برای ثبت ازدواج به‌صورت رایگان یا تخفیفات ویژه به جوانان عزیز می‌دهیم. همچنین بسته‌های حمایتی مثل جهیزیه و وام‌های کوتاه مدت یا بلندمدت قرض‌الحسنه ارائه می‌دهیم.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری همای رحمت در انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان گفت: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان کمک چندانی به انجمن ما نکرد و قول‌های خود را عملی نکرد و این انجمن تصمیم گرفت متکی بر خود باشد. در صورتی که اداره کل ورزش و جوانان استان‌های دیگر از انجمن‌ها حمایت ویژه می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ جابری‌زاده انصاری بیان کرد: مرکز نیکوکاری همای رحمت با کمک کمیته امداد و برای کمک به خانواده‌ها تاسیس شد. این مرکز رسیدگی به مشکلات خانواده‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده و در این جهت مشاوره‌های رایگانی ارائه می‌شود. در این مشاوره‌ها راهکارهایی برای استحکام خانواده داده می‌شود.
مرکز نیکوکاری همای رحمت کارهای خیرخواهانه‌ی دیگری از جمله توزیع گوشت بین نیازمندان و همچنین طبخ غذا و اطعام نیازمندان، تهیه‌ی کالاهایی مثل کولر و کمک‌های نقدی به نیازمندان.
مدیرعامل مرکز نیکوکاری همای رحمت در پایان گفت: خیرین می‌توانند جهت خدمت به مردم همراه ما باشند و مطمئن باشند که کمک‌های آن‌ها مستقیم به دست نیازمندان می‌رسد و ما این امر را تضمین می‌کنیم.

 

پر بازدیدترین ها