امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید دادستان و شهردار اهواز از روند اجرای پروژه‌های شهری

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 13764

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ، ۱۳۹۹

بازدید دادستان و شهردار اهواز از روند اجرای پروژه‌های شهری

به گزارش سایت شهرداری اهواز: صبح امروز (۱۲ مهرماه) دادستان اهواز به همراه موسی شاعری شهردار از پروژه های شهری بازدید کردند.
دادستان عمومی و انقلاب اهواز در حاشیه این بازدید گفت: پروژه های بازدید شده عمدتا مشکلات ترافیکی اهواز را مرتفع می کنند، با توجه به توضیحات کارشناسان فنی سرعت اجرای پروژه ها بخصوص در تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه خوب و رضایت بخش است که گفته شده این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل و مشکلات و گره های ترافیکی این منطقه حل می گردد.
حسینی پویا بیان کرد: در اجرای پروژه های عمرانی به موازات بلوار شهید چمران که دسترسی مردم را به مرکز شهر فراهم می کند مشکلاتی هست که از دستگاه ها و سازمان ها انتظار می رود نهایت همکاری را با شهرداری اهواز انجام دهند و برای هماهنگی و همکاری دستگاه ها آمادگی داریم جلساتی در دادستانی برگزار کنیم.
وی با اشاره به بازدید از محل دفن زباله ها در برخی نقاط شهر عنوان کرد: مقرر شد جلساتی با محیط زیست، راهور و شهرداری برگزار شود و مشکلات دفن زباله های در سطح شهر اهواز را حل کنیم.

شهردار اهواز نیز در این بازدید ضمن تشکر بابت پیگیری و دغدغه مندی دادستان اهواز گفت: امروز از روند اجرای برخی پروژه ها بازدید کردیم که با سرعت مناسب و خوبی در حال اجرا هستند. مدیریت شهری اهواز پروژه های بسیار مهمی در حال اجرا دارد که تاثیر زیادی در رونق و ایجاد ارزش افزوده مناطق شهر دارد و مشکلات ترافیکی اهواز را تا حدود بسیار زیادی حل می کنند.
شاعری ادامه داد: امیدواریم با پیگیری ها، همکاری و همیاری همیشگی دستگاه قضا بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم و به سمت توسعه شهر اهواز حرکت کنیم.

پر بازدیدترین ها