امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزئیات مشخصات دوربین‌‌های گوشی Galaxy A72 فاش شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 13890

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ، ۱۳۹۹

جزئیات مشخصات دوربین‌‌های گوشی Galaxy A72 فاش شد

اطلاعات جدید منتشر شده درباره گوشی مورد انتظار Samsung Galaxy A72 خبر از تغییر برخی مشخصات و قطعات کلیدی این تلفن هوشمند نسبت به مدل قبلی خود می‌دهد. بر اساس گزارش‌های به دست رسیده تلفن همراه جدید شرکت سامسونگ قرار است از یک محفظه جدید برای دوربین‌های عقب برخوردار شود که چهار لنز قدرتمند را در خود جای خواهد داد.

این گوشی هوشمند همچنین به دو عدد دوربین سلفی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری مجهز است. گفتنی است؛ از چهار لنز قرار گرفته در بخش عقبی دستگاه، یکی از آن‌ها مدل ToF یا همان Time of Flight است که به تنهایی تصاویری را ثبت نمی‌کند و صرفاً برای بهبود تصویربرداری به لنزهای دیگر کمک می‌کند.

گوشی میان‌رده A72 در حالی به قالب چهار دوربین در پشت بدنه مجهز می‌شود که Samsung Galaxy Note 20 Ultra از چنین تجهیزاتی برخوردار نیست. یکی از دلایل اصلی تغییر چشمگیر در مدل جدید گوشی‌های سری A آن است که سامسونگ سعی دارد این خط تولید را نیز مانند گوشی‌های سری S به جمع پرچمداران ببرد و میزان فروش خود را افزایش دهد. همان‌طور که از نام دستگاه مشخص است، گوشی A72 ادامه دهنده راه محصول پرطرفدار سامسونگ یعنی A71 است.

مشخصات دوربین‌های Galaxy A72

 

مشخصات دوربین‌های Galaxy A72

با توجه به اطلاعات منتشر شده راجع به این گوشی به نظر می‌آید که Galaxy A72 اولین محصول سامسونگ با دوربین‌ پنتا باشد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید سامسونگ از یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، لنز ۸ مگاپیکسلی با قدرت زوم سه برابر، یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۵ مگاپیکسلی دیگر برای حسگر Bokeh برخوردار شود.

انتخاب چنین لنزهایی برای گوشی A72 توسط سامسونگ باعث می‌شود افرادی که اهمیت بالایی به عکس‌برداری با گوشی می‌دهند نیز به خرید چنین تلفن همراهی ترغیب شوند. با توجه به اطلاعات منتشر شده از A72 و باقی ماندن زمان کمی تا معرفی نهایی آن، پیش‌بینی می‌شود شرکت سامسونگ تا انتهای سال ۲۰۲۰ اطلاعات دقیقی از تمامی مشخصات فنی Galaxy A72 در اختیار طرفداران خود قرار دهد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پر بازدیدترین ها