امروز: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معارفه مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی خوزستان برگزار شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 14158

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ، ۱۳۹۹

معارفه مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس شرکت توزیع برق خوزستان برگزار گردید، علی خدری مدیرعامل این شرکت ضمن تشکر از حضور مدیرکل حراست استان، مدیرکل حراست توانیر، معاونت فناوری و اطلاعات حراست توانیر، مشاور مدیرکل حراست توانیر، معاونت پرسنلی حراست توانیر با اعلام این خبر اظهار داشت، تغییرات مدیریتی جدای از عملکرد، نیازمند یک سیستم پویا و بلقوه می باشد.
دکتر علی خدری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطر نشان کرد، نگاه اینجانب به تغییرات مدیریتی، وارد نمودن پتانسیل و افکار جدید به سیستم بوده بطوریکه بتوان از تجارب و دانش همکاران در سطوح مختلف مدیریتی در نیل به اهداف شرکت استفاده نمود.
دکتر خدری در ادامه افزود، انتظار می رود محیطی آرام و بدون تنش فراهم گردد چرا که استعدادها وخلاقیت ها درچنین بستری است که شکوفا و نمایان می گردد.
وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش های سید ناصر حسینی نیا، مدیر پیشین حراست در طول مدت زمان خدمت وی ، تصریح کرد: ایوب کیانی از نیرو‌های با سابقه و با تجربه و جهادی این شرکت می‌باشد، که در طول سالیان طولانی در سمت‌های مختلف مدیریتی در شرکت به انجام وظیفه مشغول بوده و از بدنه شرکت به حساب می‌آید، بی تردید حضور ایشان به عنوان مدیر جدید حراست می تواند بسیار مثمر ثمر و مفید برای مجموعه شرکت توزیع برق خوزستان واقع شود.
رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان با اهدا لوح تقدیر از تلاش های سید ناصر حسینی نیا در مدت تصدی پست مدیر حراست و امور محرمانه قدردانی و ایوب کیانی را به عنوان مدیر جدید دفتر حراست و امور محرمانه منصوب کرد، ایشان همچنین از سهراب افشاری راهدار نیز که در چند ماه اخیر سرپرستی حراست و امور محرمانه را بر عهده داشتن با اهدا لوح یابود قدردانی نمود.
گفتنی است؛ ایوب کیانی دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی برق و دارای۲۵ سال سابقه مدیریت اجرایی توزیع برق در شهرستان های باغملک، ایذه ناحیه شرق شامل بهبهان، آغاجاری، زیدون و همچنین مشاور فنی مدیرعامل را در کارنامه خود دارد.

پر بازدیدترین ها