امروز: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸۱۱ منزل مسکونی در منطقه منبع آب اهواز در وضعیت بحرانی قرار دارند!

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 14224

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ، ۱۳۹۹

۸۱۱ منزل مسکونی در منطقه منبع آب اهواز در وضعیت بحرانی قرار دارند!

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از منطقه منبع آب اهواز گفت: منطقه منبع آب در این کلانشهر جزوی از پهنه خطر است که ۸۱۱ منزل مسکونی آن شرایط بحرانی دارند و در وضعیت بسیار خطرناکی قرار گرفته اند.

او به بازدید‌های مکرر از این منطقه طی ماه‌های گذشته اشاره کرد و افزود: با تصویب طرح اقدام ملی مسکن از سوی ریاست جمهوری، توافقاتی با سرمایه گذاران انجام و مقرر شده یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی احداث و به خانوار‌های ساکن در پهنه خطرناک منطقه منبع آب تحویل داده شود.

شریعتی اولویت جابجایی را با ساکنان قسمت‌های بحرانی عنوان کرد و بیان داشت: هم اکنون در زمینه اخذ پروانه ساخت با شهرداری کلانشهر اهواز با مشکلاتی مواجه هستیم و تلاش می‌کنیم موانع موجود را هرچه سریع‌تر رفع کرده و عملیات احداث منازل را در آینده‌ای نزدیک آغاز نماییم.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه پیمانکار عملیات پی ریزی را انجام داده و پروانه برای احداث ۸۱۱ واحد صادر و توافقاتی با وزارت راه و شهرسازی انجام شده که خانه‌های ایمن به اهالی در معرض خطر در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل داده شود، البته در صورتیکه عملیات احداث یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن آغاز شود، پیش بینی می‌کنیم حداکثر طی ۲ سال تکمیل و به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده شوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پر بازدیدترین ها