امروز: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی فرمانده جدید بسیج صداوسیمای مرکز خوزستان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 14378

تاریخ انتشار: ۱ آبان ، ۱۳۹۹

معرفی فرمانده جدید بسیج صداوسیمای مرکز خوزستان

 به گزارش قلم ماندگار، دکتر محمد مهدی رحمتی رئیس سازمان بسیج صداوسیما در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: بسیج نقش مهمی در تولیدات صداوسیما داشته و  باید تولید محتوا در بسیج مراکز در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سردار شهید سلیمانی بیان کرد: این جشنواره باید یک رویداد ملی باشد و از همه ظرفیت مراکز برای انجام رویداد استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج صداوسیما ضمن تاکید بر ساخت و تولید آثار در تکریم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم ادامه داد: بسیج سازمان رویکرد پایگاه محوری دارد و از هر گونه طرح و فیلمنامه کیفی حمایت و آماده برگزاری کارگاه‌های آموزشی است.

رحمتی بر استفاده از ظرفیت‌های بی نظیر خوزستان تاکید کرد و گفت: توجه به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در خوزستان مهم است و برای رفع آن‌ها باید تلاش کرد.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این مراسم گفت: نشر و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و حمایت و پشتیبانی از اقدامات جهادی و عام المنفعه توسط آحاد جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار باقری افزود: مجموعه صداوسیما مرکز خوزستان یک مجموعه بسیجی است و توانسته رویداد‌های گوناگون استان را پوشش دهد.

وی با اشاره به اینکه توجه به صداوسیما مرکز خوزستان باید بیشتر شود چرا که در خط مقدم هجمه و تهدیدات دشمنان است، ادامه داد: بسیج مرکز خوزستان باید از تمام ظرفیت‌های خود برای تولیدات استفاده کند تا در استان اثرگذار باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز در این نشست با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز از برکت خون شهداست، گفت: صداوسیما مرکز خوزستان توانسته است در موضوعات دفاع مقدس و کرونا تله فیلم و سریال تولید کند و تولید برنامه با موضوع اقوام خوزستان در اولویت کاری این مرکز قرار دارد.

مسلم رحیمی با اشاره به برگزاری جشنواره سردار شهید سلیمانی در استان افزود: تولید سریال در خوزستان می‌تواند پیام‌های بیرونی داشه باشد.

وی همچنین بر تعامل و کمک بسیج سازمان صداوسیما برای تولید محتوا و ساخت برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری تاکید کرد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حسن قاسمی ، فرمانده پیشین ، هوشنگ بهرامی نیا به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی اداره کل صداوسیمای مرکز خوزستان منصوب و معرفی شد.

پر بازدیدترین ها