امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست خوزستان برای محدودیت‌های بیشتر / از سفر به مسجدسلیمان خودداری کنید

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 14386

تاریخ انتشار: ۲ آبان ، ۱۳۹۹

درخواست خوزستان برای محدودیت‌های بیشتر / از سفر به مسجدسلیمان خودداری کنید

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به قرار گرفتن مسجدسلیمان جزو ۴۳ شهر فوق پرخطر (فوق قرمز) کرونا در سطح کشور، اظهار کرد: در روزهای اخیر تعداد بیماران بستری مسجدسلیمان به شدت بالا رفته بود و روز پنجشنه جزو ۴۳ شهر پرخطر کرونا در کشور معرفی شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از مردم به ویژه افرادی که در شهرهای اطراف و مجاورت مسجدسلیمان قرار دارند می‌خواهیم به مسجدسلیمان نروند. همچنین مردم دورهمی‌های خانوادگی در مسجدسلیمان را کنار بگذارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم رفتارهای پرخطر و شرکت در مراسم عزا و عروسی را انجام ندهند. در شرایط قرمز کرونا، مسافرت و دورهمی‌های خانوادگی به معنی پذیرفتن ابتلا به کرونا است.

وی بیان کرد: شهرهای اهواز، بهبهان، آغاجاری و امیدیه از جمله شهرهای قرمز هستند. روز پنجشنبه (اول آبان‌ماه) نیز تعداد بیماران بستری ۱۰۰ نفر بود.

ابول‌نژادیان تصریح کرد: با توجه به تعطیلی‌های پیش رو از مردم می‌خواهیم دورهمی‌های خانوادگی و مسافرت را فعلا انجام ندهند زیرا با این اقدامات، ریسک ابتلا بالاتر می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به تعطیلی پیش رو طرحی را آماده کرده‌ایم تا روز شنبه ارائه شود. البته چندین بار چنین طرح‌هایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان ارائه شد اما به دلیل سیاست ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های سطح ۳ و ۴ اعمال شد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: مجددا روز شنبه این موضوع را در دستور کار داریم و امیدواریم ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه اعمال محدودیت‌ها در سطح درخواست استان خوزستان را بدهد.

پر بازدیدترین ها