امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید شهردار و ائمه جماعت اهواز از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اهواز

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 14910

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ، ۱۳۹۹

بازدید شهردار و ائمه جماعت اهواز از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اهواز

حجت الاسلام علی نژاد در این بازدید ضمن تبریک فرارسیدن میلاد پربرکت پیامبر اکرم صلی الله و هفته وحدت گفت: مشاهده این تکاپو و فعال بودن پروژه ها در سطح شهر باعث خوشحالی است و این فعالیت جهادی جناب شهردار و مجموعه شهرداری اهواز مایه امیدواری است.

وی افزود: از شهردار محترم، معاونین ایشان و اعضای شورای شهر تشکر می کنم که اگر کمک و همیاری این عزیزان نبود کارها به این شکل انجام نمی شد.

شیخ علی نژاد ادامه داد: بعنوان یک شهروند اهوازی از این تلاشها و کارهایی که در حال انجام است بسیار خرسندیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: البته حق مردم اهواز بیش ازاینهاست و امیدواریم هرچه زودتر و سریعتر شاهد افتتاح این پروژه های وسیع که در سطح شهر در حال انجام است باشیم.خصوصا با این نوید خوشی که داده شده و ورود قرارگاه خاتم الانبیا در مناطق محروم که کارهای مطالعاتی برخی پروژه ها را انجام داده اند و امیدواریم در آن مناطق هم کارها هرچه سریعتر صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ولینعمت ما هستند افزود: شان همه ی ما مسئولین نوکری مردم و مستضعفین و خصوصا مردم خوب خوزستان و اهواز است که دین خودشان را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در پایان عنوان کرد: امیدواریم خدا به حق پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام به مسئولین شهرداری توفیق عنایت کند و شاهد رشد و شکوفایی شهر و خدمت هرچه بیشتر آنان به مردم باشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز

پر بازدیدترین ها