امروز: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شروع عملیات خاکبرداری و تسطیح بستر فاز دوم مسیر کمربندی پل ششم

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 15097

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ، ۱۳۹۹

شروع عملیات خاکبرداری و تسطیح بستر فاز دوم مسیر کمربندی پل ششم

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز ، وحید معینی زاده با اعلام این خبر افزود: با توجه به نیاز مبرم اهواز به توسعه راههای ارتباطی و ایجاد بستر مناسب برای روان سازی ترافیک، اجرای عملیات خاکبرداری و تسطیح بستر فاز دوم مسیر کمربندی پل ششم اجرایی گردید.

وی با بیان اینکه مسیر فاز دوم در دو لاین شمالی و جنوبی هر کدام به طول ۱۸۰۰ متر و عرض معبر هر لاین ۳۴ متر می باشد، اضافه کرد: پس از این عملیات، پخش لایه زیر اساس و اساس نیز در دستور کارخواهد گرفت .

معاون شهردار اهواز یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه به عنوان یکی از محورهای اصلی شرق به غرب اهواز تسهیل در تردد خودروهای در این مسیر را شاهد خواهیم بود.

معینی زاده خاطر نشان کرد و گفت : این کمربندی در سه فاز و بطول ۱۶ کیلومتر اجرایی شده است که فاز اول و سوم این پروژه با پیشرفت ۹۸ درصدی آماده بهره برداری هستند .

گفتنی است پروژه فوق با استفاده از اعتبارات داخلی شهرداری اهواز و با نظارت عالیه حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری از گلستان شروع و پس از عبور از پل ششم ، اسلام آباد غربی ، کوی مهدیس و کوی صادقیه به ابتدای آزاده راه اهواز ماهشهر متصل می شود.

پر بازدیدترین ها