امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین افتتاحیه سرای محله برکت شهرداری اهواز برگزار شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 17406

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ، ۱۳۹۹

آیین افتتاحیه سرای محله برکت شهرداری اهواز برگزار شد

دکتر شریعتی استاندار خوزستان ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری برای افتتاح این مجموعه گفت: سرای محله برکت می‌تواند در جهت مسئولیت‌‌پذیری شهری گام‌های مهمی بردارد. همچنین در این مجموعه می‌توان اشتغال‌زایی خوبی داشت و نیز باعث اتحاد بیشتر اقوام شد.

دکتر سنواتی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در این مراسم گفت: شهرداری به ۲۰ زیرساخت فرهنگی و اقتصادی کمک می‌کند. ۴۰ درصد اهواز زیرساخت مشخصی ندارد. وی افزود: زیرساخت‌های اهواز نیازمند هزاران میلیارد بودجه هستند اما دولت‌ها کمک نمی‌کنند و ما مجبوریم از مردم کمک بگیریم. دکتر سنواتی در خصوص محرومیت‌زدایی بیان کرد: ما چندین پروژه محرومیت‌زدایی را شروع کرده‌ایم که با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا این پروژه‌ها را پیش می‌بریم. شهرداری برای این پروژه‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه تهیه کرده است.

موسی شاعری شهردار اهواز نیز در این مراسم بیان داشت: دلیل نام برکت این است که بنیاد برکت در تجهیز این مجموعه مشارکت خوبی داشته است.وی در خصوص پروژه‌های شهری گفت: حجم بالایی از پروژه‌های عمرانی را در دست اقدام داریم. هر سه فاز تقاطع شهید کج‌باف را همزمان به پیش میبریم. میدان دانشگاه بی‌نظیرترین سرعت اجرا را در تاریخ پروژه‌های شهری در اهواز را داشته و اوایل خرداد این تقاطع سه سطحی افتتاح می‌شود.
دو بازارچه بزرگ در اهواز در حال احداث است. کارهای زیادی برای زیباسازی شهر انجام داده‌ایم و در حال انجام است. برای سال ۱۴۰۰ قرار است ۱۴۰۰ نخل دیگر کاشته شود. شهردار اهواز در خصوص فاضلاب شهری اظهار داشت: تمام تلاشمان این است که با همه محدودیت‌ها فاضلاب شهری را نیز ترمیم کنیم.

 

پر بازدیدترین ها