امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در اهواز اعلام شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 18645

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ، ۱۳۹۹

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در اهواز اعلام شد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ منصور جمشیدی بیان کرد:در راستای ایجاد شرایط مطلوب ترافیکی برای برگزاری آیین راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن و ایجاد تسهیل تردد و آمد و شد در محیط پیرامونی آن،محدودیت ترافیکی در شهرستان اهواز اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: زمان اجرای طرح از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه تا پایان این راهپیمایی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد: این محدودیت در مسیر جاده ساحلی غربی از پل سوم تا ورودی خیابان سقراط شرقی جنب بانک ملی مرکزی مسیر شمال به جنوب، جاده ساحلی غربی مسیر جنوب به شمال از پارک قوری تا پارک طبیعت، تمامی فرعی‌های منتهی به ساحلی غربی، میدان مولوی به سمت پل چهارم، خیابان‌های منتهی به سلمان غربی و سلمان شرقی از سمت شمال و جنوب و میدان شهدا به سمت سه راهی آزادگان اهواز اجرا می‌شود.

وی افزود: همچنین مسیرهای خیابان شریعتی (۳۰ متری) از چهارراه زند به سمت تقاطع سلمان فارسی در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب ، بلوار آیت ا…بهبهانی از تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاووس در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب، خیابان طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان آزادگان (۲۴ متری) از خیابان مصطفایی تا میدان شهدا در مسیر شمال به جنوب و خروجی جاده ساحلی از بانک صادرات و هتل پارس به سمت خیابان آزادگان مسدود است.

سرهنگ جمشیدی درخصوص مسیرهای جایگزین گفت: شهروندان می‌توانند از مسیرهای خیابان اصلی کیان آباد، خیابان ایدون و وهابی ، خیابان اصلی چمران، امانیه، خیابان زند در مسیر شرق به غرب و بالعکس ، ساحلی شرقی مسیر شمال به جنوب و بالعکس،خیابان کمپانی (پیروزی) از کیکاووس تا تقاطع پاداد مسیر شمال به جنوب و بالعکس به عنوان جایگزین تردد کنند.

روز ۲۲ بهمن و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال باتوجه به خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و استان خوزستان به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

پر بازدیدترین ها