امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چهار شهرستان خوزستان نارنجی شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 18691

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ، ۱۳۹۹

چهار شهرستان خوزستان نارنجی شد

فرهاد ابول نژادیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تداوم روند صعودی شیوع کرونا در خوزستان، چهار شهرستان اهواز، رامهرمز، کارون و شادگان در وضعیت هشدار قرار گرفتند که این شرایط بسیار نگران کننده است.

وی عنوان کرد: خطر ویروس بسیار جدی است و هیچ نقطه کم خطری در استان وجود ندارد. همه باید بدانند که هر گونه پروتکل شکنی بازی با جان خود و خانواده هاو آحاد جامعه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با هوشیاری و توجه به توصیه ها اجازه ندهیم استان زیر تیغ کرونا باقی بماند. انتظار داریم مردم دید و بازدیدها، دورهمی ها و ترددهای درون شهری را کاهش دهند تا بتوان این بیماری را کنترل کرد.

وی عنوان کرد: متاسفانه آمار مراجعین به بیمارستان ها در حال افزایش است و همین امر موجب شده در سه بیمارستان دیگر اهواز نیز شاهد پذیرش بیماران کرونایی باشیم.

به گزارش ایرنا در حال حاضر چهار شهر استان در حالت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

در ادامه رضا نجاتی سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان گفت: از امروز در چهار شهرستانی که وضعیتشان نارنجی بوده، تنها مشاغل گروه‌های ۱ و ۲ مجاز به فعالیت هستند و فعالیت مشاغل سه و چهار ممنوع است.

وی با بیان اینکه نحوه حضور کارکنان ادارات در این چهار شهرستان، به صورت یک‌سوم در محیط کار و ۲ سوم نیز دورکاری خواهد بود افزود: تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ممنوع می باشد.

پر بازدیدترین ها