امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجلس انقلابی یا پادگان نظامی؟ قضاوت با شما

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 19654

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ، ۱۳۹۹

مجلس انقلابی یا پادگان نظامی؟ قضاوت با شما

جناب آقای صباغیان عزیز که قطعا از دوست‌داران انقلاب هست به صورت خواسته یا ناخواسته از تریبون مجلس که محل عصاره ملت است اقدام به توهین هم به شخص رئیس مجلس و هم به اعضای خانه ملت نمود.
هر چند نمایندگان عزیز اقدام به پاسخگویی به مطالب وی نمودند اما آقای صباغیان باید بداند که نباید برای خوشنامی خود در آن سوی مرزها اقدام به بیان هر نوع مطلبی کند.

آقای صباغیان عزیز
بنده حتی اگر دکتر قالیباف در کسوت ریاست مجلس و آن هم مجلس انقلابی نبود و اگر نمایندگان مجلس نمایندگان مجلس انقلابی نبودند هم نسبت به توهین شما ابراز ناراحتی می‌کردم.

نماینده محترم
مجلس شورای اسلامی که به فرموده رهبری مجلس انقلابی و از نیروهای انقلابی تشکیل گردیده به چه علت باید بدلیل کوتاهی حضرتعالی زمینه ای برای ایجاد حمله دشمنان گردد .

آقای صباغبان
شما که از مصوبات این مجلس بیش از موکلین خود خبر دارید ای کاش پس از ذکرحداقل یک الی دو مورد از آن مصوبات به انتقاد خود و آن هم در قالب بیانی مودبانه تر اقدام می نمودید .

شاید انتظار به به و چه چه داشتید ولی دیدید که بلافاصله از سوی دوستان خود در مجلس مورد چه نقدهایی قرار گرفتید که این تازه بخشی از پاسخ توهین های شما می باشد

و اما
قطعا از دکتر قالیباف بجز گذشت انتظاری نمی رفت چرا که مرد میدان است و باید جهادی عمل کند و وقت مجلس مهم تر از پاسخگویی و پی گیری چنین نقدها و توهین هایست . اگر هدف امثال شماها توقف حرکت ایشان هست مطمئن باشید هم شما و هم کسانی که از صحبت های امروزتان خرسند شدند ناکام خواهند ماند .
ان شاالله

 

✍️ مهرزاد بخردی‌نسب

پر بازدیدترین ها