امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشاهده مرسدس بنز SL جدید در آزمایش جاده برفی + تصاویر

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 20114

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ، ۱۳۹۹

مشاهده مرسدس بنز SL جدید در آزمایش جاده برفی + تصاویر

شرکت مرسدس بنز پیش از اعلام رسمی، عکس‌هایی را از خودروی آینده این شرکت یعنی SL رودستر منتشر کرد که در حال آزمایش زمستانی خود است. این کانورتیبل متولد شده، که قرار است از آن در تابستان امسال رونمایی شود، با طیف وسیعی از گزینه‌های هیبریدی پیشرفته شش و هشت سیلندر تجهیز شده است.

آخرین تصاویر مدل SL که خیلی هم پوشانده نشده، نشان می‌دهد که سقف آن با پارچه پوشش داده شده است. مرسدس همچنین تأیید کرد که این خودرو ۲ + ۲ صندلی دارد و فقط با مارک AMG و با چهار چرخ متحرک کاملاً متغیر به فروش می‌رسد.

شباهت مرسدس بنز SL با AMG GT

نمونه‌های اولیه شباهت زیادی به تصاویر رسمی منتشر شده در سال گذشته توسط مرسدس، دارند. خودرو SL شباهت خانوادگی واضح و زیادی به مرسدس AMG GT دارد، چون دارای انتهای گرد، سرپوش بلند و یک جفت خوشه نور باریک در عقب است.

رونمایی از مرسدس بنز SL جدید

البته SL قرار است به عنوان یک مدل سبک‌تر، سریع‌تر و جذاب‌تر احیا شود، چون تا حدی از ریشه‌های موتور اسپرت این نشان تجاری الهام گرفته شده است. به همین دلیل وظایف کلی توسعه به بخش عملکرد AMG محول شده است. این اولین باری است که AMG بر تولید هر SL در هفت نسل قبلی خود نظارت دارد.

رونمایی از مرسدس بنز SL

سال گذشته، توبیاس موئرس، رئیس وقت AMG تأیید کرد که SL، که تا سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود، با AMG GT بعدی همسو می‌شود. پلتفرم مشترک آلومینیومی مشترک این دو، معروف به معماری ورزشی مدولار (MSA)، ابعاد اقتصادی و سودآوری کلی این دو مدل منحصر به فرد مرسدس را افزایش می‌دهد.

مرسدس بنز SL جدید

حال باید دید این خودرو چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پر بازدیدترین ها