امروز: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جریمه ۲ هزار خودرو در خوزستان به دلیل سرپیچی از محدودیت‌های کرونایی

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 20361

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ، ۱۴۰۰

جریمه ۲ هزار خودرو در خوزستان به دلیل سرپیچی از محدودیت‌های کرونایی

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به افزایش سفر‌ها استان طی روز‌های اخیر گفت: برگشت برخی از خودرو‌های غیربومی به شهر‌های محل سکونت خود منجر به افزایش تردد خودرو‌ها در جاده‌های خروجی شده است.

او به کاهش تردد خودرو‌ها در جاده‌های خوزستان و عادی شدن شرایط اشاره کرد و افزود: همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در جاده‌های استان حضور دارند و با خودرو‌های متخلف برخورد قانونی می‌کنند.

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه تاکنون به بیش از ۴۰ هزار خودرو تذکر زبانی داده شده و بیش از ۵۰ هزار خودروعودت و ۲ هزار خودرو برابر قانون جریمه شده اند، اظهار داشت: اولویت ما به صاحبان خودرو‌های غیربومی تذکر زبانی و عودت خودرو‌ها است، اما در صورتیکه خودرویی اصرار به تردد داشته باشد جریمه خواهد شد.

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه خودرو‌های با پلاک بومی حق خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی را نداشته و پلاک‌های غیربومی حق ورود به این شهر‌ها را ندارند، تصریح کرد: این محدودیت تا پایان تعطیلات نوروز در استان برقرار است و ادامه آن به تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا بستگی دارد.

به گفته سرهنگ دولتشاهی، میزان جریمه ورود و خروج خودرو‌ها به شهر‌های قرمز و نارنجی به ترتیب ۵ و ۲ میلیون ریال است که برابر قانون اعمال می‌شود.

پر بازدیدترین ها