امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی مناطق کرونایی غرب اهواز

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 20567

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ، ۱۴۰۰

معرفی مناطق کرونایی غرب اهواز

مهران احمدی بلوطکی  رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: ۵۰ درصد بیماران کرونایی غرب اهواز به ترتیب از مناطق گلستان، پردیس، کیان آباد، کمپلو شمالی و جنوبی، شهرک دانشگاه، کوی علوی، ملاشیه و عین دو هستند که قرار شد نیرو‌های نظارتی و عملیاتی، نظارت جدی تری بر مناطق پر خطر داشته باشند تا وضعیت بیماری در این مناطق کنترل شود.

او افزود: روزانه حدود پنج هزار تست کرونا در منطقه غرب اهواز انجام می‌شود که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ تست رپید و ۵۰۰ تست PCR است و در مجموع حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد این تست‌ها مثبت می‌شود و هر چه بار مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته منتخب افزایشی باشد، آمار مراجعه به بیمارستان‌های اهواز کمتر می‌شود.

احمدی بلوطکی با بیان اینکه انتظار داریم بیمارانی که از طریق طرح غربالگری شهید قاسم سلیمانی شناسایی می‌شوند، در خانه بمانند و از تردد در سطح شهر خودداری کنند تا بتوانیم پیک بیماری را کنترل کنیم، تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خانوادگی، دورهمی‌ها و دید و بازدید عید پرهیز کنند تا روند بیماری کاهش یابد.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: :در شبانه روز گذشته ۶۶۶ تست کرونا در راه آهن اهواز انجام شد که سه مورد مثبت بود و ۸۳۷ تست در پایانه مسافربری غرب انجام شد که ۱۲ نفر مثبت شناسایی شدند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پر بازدیدترین ها