امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های ایذه مسدود است

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 20646

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ، ۱۴۰۰

تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های ایذه مسدود است

خداداد کردی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ایذه گفت: حفظ سلامت مردم اولویت اصلی ما بوده و برای سلامی مردم تمامی ورودی و خروجی‌های شهرستان، تفریگاه‌های شهرستان و بخش‌ها از امشب تا ۱۴ فروردین مسدود است.

او بیان داشت: هیچ خودرویی از امروز اجازه ورود و خروج از شهرستان ایذه را نداشته، که از مردم خواهشمندیم با ما همکاری لازم را داشته باشند وخودرو‌های که در روز ۱۳الی ۱۴ فروردین از خانه خارج شوند جریمه و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

کردی افزود: تمامی رؤسای دستگاه اجرایی و کارمندان حق خروج از خانه را در روز طبیعت نداشته که در صورت مشاهده به تخلفات اداری معرفی می‌شوند و جابه جایی مسافران توسط بارج‌های دریاچه سد کارون ۳ ممنوع بوده و در این روز این بارجی کار جابجایی مردم و خودرو‌ها را انجام نمی‌دهد.

معاون سیاسی فرمانداری ایذه ادامه داد: به بخشداران و دهیاران دستور داده شده داده شده که تمامی مسیری فرعی که به جای تفریحی منتهی میشود را ببندند و از تمام مردم خوب این شهرستان جهت همکاری در جلوگیری از انتشار ویروس علاوه بر اینکه بهداشت فردی را رعایت می‌کنند انتظار می‌رود فاصله اجتماعی را هم رعایت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: ساعت برگزاری مراسم ها در ایذه از ساعت ۸ شب تا ۶ صبح است و به دلیل وضعیت قرمز ایذه، تحت هیچ شرایطی روز ۱۳ فروردین جنازه تحویل داده نخواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پر بازدیدترین ها