امروز: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خط بازیافت پلاستیک به مبلغ بیش از ۲۱ میلیارد ریال در خوزستان افتتاح شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 20959

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ، ۱۴۰۰

خط بازیافت پلاستیک به مبلغ بیش از ۲۱ میلیارد ریال در خوزستان افتتاح شد

عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه آیین افتتاح خط بازیافت شرکت آبان بسپار توسعه گفت: خط بازیافت پلاستیک به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

او با بیان اینکه این بخش برای ۱۵ تن شغل مستقیم ایجاد می‌کند، افزود: نصب و راه اندازی واحد شستشو و آسیاب ضایعات به ظرفیت ۵ تُن در روز به مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، نصب و راه اندازی واحد گرانول سازی به ظرفیت ۵ تُن در روز به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و آماده سازی محیط خط بازیافت به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بخش‌های خط بازیافت پلاستیک هستند.

ناصری بیان کرد: در پی تاکید و تصویب مجمع مبنی بر توسعه فعالیت‌های شرکت آبان بسپار توسعه به خصوص در ۲ زمینه محصولات بتنی و لوله‌های آبیاری، این مسئله در دستور کار شرکت قرار گرفت و همت و تلاش همکاران موجب توسعه فعالیت‌های کارخانه تولید محصولات بتنی با ایجاد ۲۰ شغل مستقیم به مبلغ کل ۴۶ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال و به ارزش حدود ۸۰ میلیارد ریال شد.

بخش های مختلف شرکت توسعه نیشکر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ادامه داد: واحد تصفیه آب شامل فیلتر شنی، هوا زدا (دی اریتور)، سختی گیر و دستگاه «ار او»، برای تولید آب بهداشتی مورد نیاز کارکنان و آب مقطر مورد نیاز به بخش‌های مختلف تولید با ظرفیت ۲ هزار لیتر بر ساعت و به مبلغ ۲ میلیارد و ۹۲۰ هزار ریال نیز راه اندازی شد.

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی واحد تولید بخار با دمای ۲۰۰ درجه سلسیوس و فشار ۱۰ بار، اظهار داشت: ظرفیت این بخش ۲ تُن بر ساعت شامل دیگ بخار (بویلر) و ساختمان مربوط به مبلغ ۶ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال است.

افتتاح خط بازیافت پلاستیک

۴۰ میلیارد ریال، هزینه جمع آوری ضایعات

عبدعلی ناصری همچنین در خصوص بهره برداری از قالب‌های فلزی پیش ساخته تصریح کرد: این بخش برای تولید تیر‌های برق بتنی ۴ گوش به تعداد ۱۸ عدد راه اندازی شد و همچنین جرثقیل دروازه‌ای به دهانه ۳۰ متر برای جابجایی بار‌های ۱۰ تنی و یک دستگاه لودر که برای تسهیل در جابجایی مصالح و انجام طرح‌ها کاربری دارد نیز راه اندازی شد.

او در پایان مبلغ کل برای آماده سازی محوطه؛ جمع آوری ضایعات ساختمانی، زیر سازی و بتن ریزی برای ایجاد انبار رو باز به مساحت ۳ هزار و ۹۲۰ متر مربع و همچنین بهره برداری از پست برق با اجرای ساختمان، خرید و نصب تابلو‌های برق و اجرای خط فشار متوسط به طول ۲۴۰ متر را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

افتتاح خط بازیافت پلاستیک به مبلغ بیش از ۲۱ میلیارد ریال در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پر بازدیدترین ها