امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقا و توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن فردوسی دزفول

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 21081

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ، ۱۴۰۰

ارتقا و توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن فردوسی دزفول

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به اینکه مشتریان مخابراتی در عصر حاضر و شرایط موجود همه کار‌های روزانه و امور زندگی خود را، متکی بر بستر دیتا و استفاده از ظرفیت‌های این تکنولوژی انجام می‌دهند با همت کارشناسان متخصص حوزه شبکه مخابرات منطقه، دیتای مرکز تلفن ثابت فردوسی دزفول توسعه و ارتقا یافت.

او افزود: این عملیات با تعویض و نصب دستگاه سوییچ جدید و افزایش ۵ برابری سرعت پهنای باند اینترنت مرکز فردوسی و ارتقای آن از ۲ لینک یک گیگابیتی به ۱۰ گیگابیت و همچنین برگردان مشترکان به سوییچ جدید در مرکز فردوسی شهرستان به منظور ارتقا و توسعه شبکه دیتا و ارائه خدمات جدید و با کیفیت با هدف پاسخگویی به نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی مشتریان تجاری به منظور جلب رضایت مشترکان انجام گرفته است.

فلاح زاده اظهار داشت: با انجام این عملیات امکان بهره مندی مشترکان تجاری از جمله؛ ارگانها، سازمان‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های دیتای باند پهن، از خدمات مطلوب و اینترنت پرسرعت و با کیفیت فراهم شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: توسعه بستر‌های مخابراتی در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه شبکه دیتا عاملی برای کاهش هزینه ها، مدیریت زمان و انجام کار‌های روزمره بوده که آمار بهره گیری سازمان‌ها و ادارات جهت ارائه خدمات به مردم از این بستر بیانگر این مهم است.

فلاح زاده با بیان اینکه تعامل و همکاری مشتریان مخابراتی با این حوزه قابل تقدیر است، ادامه داد: امیدواریم با تداوم این روند شاهد پیشرفت و توسعه شبکه مخابراتی بیش از پیش در سطح استان باشیم.

این مقام مسئول بیان داشت: مخابرات منطقه خوزستان در همه حال آماده ارائه خدمات به روز و نوین مخابراتی به مشتریان و شهروندان بوده و همه سعی و تلاش این مجموعه حمایت، پشتیبانی و ارائه خدمات نوین مخابراتی در سطح استان است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پر بازدیدترین ها