امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نکونام_ژاوی؛ جدال دیدنی رقیب و رفیق‌های قدیمی

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 21167

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ، ۱۴۰۰

نکونام_ژاوی؛ جدال دیدنی رقیب و رفیق‌های قدیمی

تیم فوتبال فولاد ایران در حالی باید امروز (چهارشنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی السد قطر قرار بگیرد که چند روز پیش در یک بازی دراماتیک توانست با ارائه یک نمایش برتر با حساب چهار گل از سد تیم العین امارات در پلی آف آسیا بگذرد و به مرحله گروهی صعود کند.

به گزارش ایسنا، فولادی ها که به گفته خودشان برد مقابل العین را به فراموشی سپرده اند، طی روزهای گذشته تمرینات پرنشاطی را برای جدال سخت با السد، قهرمان لیگ قطر پشت سر گذاشته اند. دیداری که فولادی ها کار سختی مقابل تیم متمول و پرمهره السد با هدایت ژاوی هرناندز خواهند داشت. السد با داشتن بیشترین بازیکنان تیم‌ملی قطر و لژیونرهایی چون، گیلرمی دو سانتوز برزیلی، کازورلای اسپانیایی، بونجاح الجزایری و تائه‌هی کره‌ای، مطمئنا روز سختی را برای تیم ایرانی رقم می زند اما تیم نکونام نیز دست و پا بسته نیست و اگرچه فولاد با پنجره بسته پا به این رقابت ها گذاشته اما وجود بازیکنان تاثیرگذاری چون پریرا، سعادت حردانی، ساسان انصاری و پاتوسی می تواند برگ برنده نکونام مقابل تیم ژاوی باشد.

از نکات جالب دیدار فولاد و السد، تقابل دوباره نکونام با ژاوی است. این دو مربی جوان که به واسطه بازی در تیم های اوساسانا و بارسلونای اسپانیا با هم رقابت و البته رفاقت بسیار خوبی داشته اند، در دیدار امروز نیز در قامت دو رقیب مدعی ظاهر می شوند. رقبایی که برای کسب امتیاز و خواباندن مچ هم، انگیزه فراوانی دارند. آن هم در تقابلی که نکونام و ژاوی می خواهند این بار توانایی خود را در عرصه مربیگری به رخ هم بکشند.

از همه مهمتر این که از آن جا که فولاد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ در تقابل با السد از صعود به مرحله بعدی باز مانده بود، در این دیدار و این مسابقات، به نوعی دنبال انتقام از السد است. انگیزه‌های کسب نتیجه در دیدار امروز برای دو تیم فولاد و السد کم نیست اما مطمئنا تیمی که تمرکز خود را در این جدال سخت حفظ کند و با برنامه بازی کند، می تواند برنده باشد.

فولاد از ساعت ۲۲:۲۰ امشب در استادیوم ملک فیصل عربستان در اولین مسابقه خود از مرحله گروهی گروه D لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قرار می گیرد. همچنین در دیگر بازی این گروه، الوحده با النصر عربستان دیدار می کند.

پر بازدیدترین ها