امروز: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

انقراض «زمین‌های خاکی» ورزش محلات

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 21473

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ، ۱۴۰۰

انقراض «زمین‌های خاکی» ورزش محلات

همان زمینی که لفته حمیدی را از منطقه محرومی چون شیبان به یک بازیکن تراز اول به فولاد خوزستان، پاس همدان، پاس تهران و مربی حاضر باشگاه فولاد خوزستان معرفی کند. لفته حمیدی حتی در یک وبفه به تیم ملی دعوت شد و از معدود بازیکنانی است که از دل همین زمین‌های خاکی به جامعه ورزش معرفی شد.

خوزستان بعنوان قطب فوتبال بازیکنان زیادی معرفی کرد، خوزستانی که در انبوهی از مشکلات چون نبود زمین‌های مناسب، نبود مدیرانی ورزشی شاهد نابودی زمین های خاکی و منحل شدن تیم‌ها را در سال‌های آتی دیده است.

مدتی است زمین‌های خاکی شیبان که روزی تامین کننده بازیکنانی بزرگ بود در حال انقراض و نابودی بسر می آید و در این سکوت مسئولین سنگ تمام گذاشتند و هیچ کس از ساخت و ساخت های بی‌رویه گلایه‌ای نکرده است.

شیبان شهری با ۵۲ هزار نفر جمعیت و حدودا ۳۰ تیم فوتبال در پایه های مختلف بعنوان پرجمعیت ترین شهر در شهرستان باوی امروز با انقراض و ساخت و سازهای بی رویه روبه روست و ورزشکاران منطقه از عدم اهتمام ورسیدگی بشدت گلایه‌مند هستند.

امید می رود مسئولین در راس آنها اداره ورزش و شهرداری جلوی ساخت و سازها که موجب می شود جوانان با استعداد شیبان منزوی شده و مشکلات اجتماعی در آینده نمایان تر شود چاره ای بیندیشند.

 

✍🏽احمد سلامات

پر بازدیدترین ها