امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست صمیمانه اعضای کنگره ۶۰ با دکتر شلیش‌پور برگزار شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 22463

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ، ۱۴۰۰

نشست صمیمانه اعضای کنگره ۶۰ با دکتر شلیش‌پور برگزار شد

رئیس هیات مدیره شبکه ملی سازمانهای مردم نهاد کشور در حوزه اعتیاد افزود: در خصوص درمان معتادان در استان هیچ مبلغی از افراد مراجعه کننده به مرکز برای ترک و درمان دریافت نمی شود و از طرفی از سوی دستگاههای دولتی هم به آنان کمکی نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه های کارهای فرهنگی و درمان معتادان توسط کنگره ۶۰ و از هزینه شخصی خود اعضای کنگره تامین می شود.

در ادامه بهرامی نماینده کنگره ۶۰ نیز گفت :کنگره ۶۰ به طور خود جوش و خود گردان است و تنها انتظاری که ازدستگاههای دولتی ، به خصوص شهرداری و دیگر دستگاهها دارد این ست که برای انجام کارهای اداری همکاری و مساعدت کنند.

در ادامه این نشست دکتر شلیش پور نیز گفت: یکی از وظایف اصلی امور اجتماعی رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شما عزیزان و دیگر سازمانهای مردم نهاد می باشد که بدون توقع و به طور خود جوش این مسئولیت انسان دوستانه را بردوش گرفته اید.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که بدون کمک موثر و اثربخش شما از پس اصلاح ، درمان و پیشگیری بیماران دچار اعتیاد بر نخواهیم آمد و بدون شک بازوان توانمند دولت در امر پیشگیری و درمان سومصرف مواد مخدر هستید.

شلیش پور تاکید کرد: بنده و دیگر پرسنل امور اجتماعی با تمام توان جهت رفع مشکلات و موانع های سر راه فعالیت انسان دوستانه و مخلصانه شما تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

پر بازدیدترین ها