امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه هم‌اندیشی مدیرعاملان باشگاه‌های لیگ برتر خوزستان برگزار شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 22932

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ، ۱۴۰۰

جلسه هم‌اندیشی مدیرعاملان باشگاه‌های لیگ برتر خوزستان برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مدیرعاملان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان خوزستان با حضور نائب رئیس، دبیر و سایر مسئولین واحدهای هیات فوتبال خوزستان برگزار شد.

به گزارش سایت هیات فوتبال خوزستان، جلسه هم اندیشی مدیرعاملان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان خوزستان با حضور منوچهر حیاتی، نائب رییس، علی قاسمی، دبیر، عباس منصوری عضو هیات رئیسه، حسن محمدیان مسئول مسابقات و اعضای واحد مسابقات هیات فوتبال خوزستان، در سالن کنفرانس هیات برگزار شد.

در ابتدا منوچهر حیاتی، نائب رییس هیات فوتبال خوزستان ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین در جلسه، نکاتی را در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌ها بیان داشت و ادامه داد: امروز از شما دعوت به‌عمل آوردیم تا در یک جمع صمیمی با استفاده از نظرات شما، بهترین تصمیم را در این خصوص اتخاذ کنیم.

علی قاسمی دبیر هیات فوتبال نکاتی در خصوص الزامات رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغ شده از سوی فدراسیون فوتبال و همچنین استانداردهای لازم ورزشگاه‌ها جهت میزبانی این رقابت‌ها بیان کرد.

دبیر هیات فوتبال در ادامه افزود: سلامت بازیکنان، کادر و عوامل اجرایی در هر شرایطی برای ما بسیار پر اهمیت است و اگر قرار به ادامه برگزاری رقابت‌ها باشد، تمامی باشگاه‌ها موظف به رعایت این پروتکل می‌باشند. همچنین با توجه به گرمای هوا، استادیوم‌ها باید از زیرساخت‌های لازم از قبیل روشنایی برخوردار باشند.

حسن محمدیان مسئول مسابقات پس از دیدگاه‌های ارائه شده از سوی مدیرعاملان باشگاه‌های حاضر در جلسه، گفت: پس از تعطیلی مسابقات، کمیته مسابقات هیات فوتبال استان جلسات متعددی در خصوص چگونگی ادامه برگزاری مسابقات لیگ‌ها در استان خوزستان برگزار کرده است اما با توجه به شرایط موجود در استان، ادامه این رقابت‌ها برای ما تا کنون میسر نشده است.

وی افزود: پس از جلسات متعددی که در این زمینه برگزار کردیم، تصمیم گرفتیم در جلسه‌ای با حضور شما راهکارهای لازم را بررسی کنیم. تمام دیدگاه‌های شما عزیزان در جلسه‌ای که به همین منظور در هیات فوتبال خوزستان برگزار می‌شود، لحاظ می‌گردد و تصمیم اتخاذ شده در آن به شما ابلاغ میگردد.

علیرضا جرفی مسئول واحد نقل و انتقالات در پایان به مشکلات و ابهامات لازم در خصوص نقل و انتقالات و قرارداد بازیکنان توضیحات لازم را بیان داشت.

پر بازدیدترین ها