امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پل‌های نیشکر به نام شهدای خوزستان مزیّن می‌شود/نیشکری‌ها در انتخابات حماسه‌ساز می‌شوند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 23856

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ، ۱۴۰۲

پل‌های نیشکر به نام شهدای خوزستان مزیّن می‌شود/نیشکری‌ها در انتخابات حماسه‌ساز می‌شوند

هم‌زمان با اعیاد شعبانیه، مراسم بزرگداشت روز جانباز و تجلیل از علم‌داران حماسه در صنعت نیشکر، روز دوشنبه (هفتم اسفندماه) با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مراسم، دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر از مجاهدت جانبازان و ایثارگران قدردانی کرد و آن‌ها را الگوی ماندگاری از ایثار برشمرد که در تقویت سنگرهای اقتصادی، بار دیگر حماسه‌ساز شده‌اند.

وی با اشاره به حضور افتخارآمیز ۵۰ جانباز در بخش‌های مختلف صنعت نیشکر، گفت که جانبازان با رشادت و از خودگذشتگی در دوران دفاع مقدس، درس ایثار و فداکاری را به ما آموختند و امروز نیز در سنگر تولید، با تعهد و تخصّص خود، در مسیر پیشرفت کشور گام برمی‌دارند.

مدیرعامل توسعه نیشکر، رکوردشکنی در تولید شکر و محصولات جانبی را ثمره تلاش‌های جانبازان در کنار سایر کارکنان این صنعت دانست و بیان کرد که تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار تُن شکر در واحدهای هشت‌گانه تولید شده که این میزان، نسبت به سال گذشته افزایشی ۵۰ درصدی دارد و تا پایان سال زراعی جاری به بیش از ۶۳۰ هزار تُن خواهد رسید.

حضور پرشور در دومین کنگره شهدای خوزستان

ناصری در ادامه به دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت که در این دیدار، رهبر معظم انقلاب بر برپایی هرچه باشکوه‌تر آیین پاسداشت شهدا تأکید کردند و حماسه و معجزه مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس را نتیجه ترکیب همت مردمی و ایمان اسلامی دانستند.

وی با اشاره به تعهد شرکت توسعه نیشکر به آرمان‌های شهدا، از خانواده بزرگ نیشکر خواست تا در مراسم‌های دومین کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان حضوری پُرشور داشته باشند.

مدیرعامل توسعه نیشکر همچنین از اقداماتی مانند نام‌گذاری بلوارهای واحدهای نیشکری به نام شهدای خوزستان و مزیّن کردن پل کشت و صنعت‌های سلمان فارسی و امام خمینی (ره) به نام شهدای مناطق هم‌جوار نیشکر به‌عنوان گامی در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدا یاد کرد.

دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات

در بخش دیگری از این مراسم، دکتر ناصری به استفاده از ظرفیت صنعت نیشکر در دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو اشاره و اظهار کرد که باتوجه‌به اهمیت انتخابات، از همه مدیران شرکت‌های نیشکری می‌خواهم تا با ارائه برنامه‌ها، دعوت به حضور گسترده، هماهنگی با ستاد انتخابات جهت اعزام شعب سیار اخذ رای و… شرایط را برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده نمایند.

وی در پایان گفت که اطمینان دارم که بزرگ توسعه نیشکر در اسفندماه همپای دیگر اقشار و آحاد جامعه در رقم‌زدن حماسه دیگر در انتخابات نقش خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در این مراسم، محمد کرملاچعب، قاری بین‌المللی، به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت. اجرای گروه تواشیح کشت و صنعت نیشکر دهخدا از دیگر بخش‌های مراسم بود و در پایان نیز، از جانبازان شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

 

پر بازدیدترین ها