امروز: جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل توسعه نیشکر رأی خود را به صندوق انداخت/ دعوت دکتر ناصری از خانواده بزرگ نیشکر برای مشارکت حداکثری در انتخابات

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 23860

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ، ۱۴۰۲

مدیرعامل توسعه نیشکر رأی خود را به صندوق انداخت/ دعوت دکتر ناصری از خانواده بزرگ نیشکر برای مشارکت حداکثری در انتخابات

صبح امروز (یازدهم اسفندماه) هم‌زمان با آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به همراه خانواده و جمعی از مدیران نیشکری، در یکی از شعب اخذ رأی اهواز حضور یافتند و آرای خود را به صندوق انداختند.

  به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری پس از انداختن آرای خود در صندوق، در گفتگو با خبرنگاران، با ابراز امیدواری نسبت به آینده کشور، حضور حماسی مردم در این عرصه را نمایش اقتدار و انسجام ملی برشمرد.

  وی با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور مردم در انتخابات، از همه خانواده بزرگ نیشکر خواست تا با حضور در این حماسه ملی، نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند و در این عرصه نیز همچون سنگر تولید، حماسه‌ساز شوند.

  صندوق‌های سیار؛ انتخابات در قلب نیشکر

  هم‌زمان با آغاز فرایند رأی‌گیری در خوزستان، شور و اشتیاق در میان جهادگران عرصه تولید نیز به‌وضوح مشاهده می‌شود. صندوق‌های سیار رأی در کشت و صنعت‌های هشت‌گانه توسعه نیشکر مستقر شدند تا کارکنان این شرکت‌ها بدون نیاز به مراجعه به شعب، در انتخابات شرکت کنند.

  این شرکت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور که نقش مهمی در خودکفایی ایران اسلامی با تولید کالاهای راهبُردی دارد، همواره در کنار مردم و در تمام صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته است.

  انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز جمعه (یازدهم اسفندماه) هم‌زمان با سراسر کشور در خوزستان آغاز شده و مردم این استان پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند تا در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشند.

پر بازدیدترین ها