امروز: جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

عنایتی: بازی ۹ امتیازی را بُردیم/ صددرصد پنالتی پیکان درست بود

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 23945

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ، ۱۴۰۳

عنایتی: بازی ۹ امتیازی را بُردیم/ صددرصد پنالتی پیکان درست بود

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پایان بازی با استقلال خوزستان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران که با پیروزی یک بر صفر تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگرچه این بازی در جدول سه امتیاز داشت اما با توجه به اینکه دو تیم فاصله نزدیکی با یکدیگر داشتند به اندازه ۹ امتیاز مهم بود.

وی افزود: دو تیم در نیمه اول پایاپای بازی کردند اما در نیمه دوم با تغییراتی که صورت گرفت توانستیم موقعیت‌های زیادی را به دست بیاوریم.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: من مهاجم هستم و به خوبی می‌دانم وقتی موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کنید چه فشاری به خط دفاعی وارد می‌شود، این اتفاق در ده دقیقه پایانی برای پیکان رخ داد.

عنایتی تصریح کرد: این مسابقه با برتری پیکان به پایان رسید اما باید در ادامه راه و مسابقاتی که پیش رو داریم بهتر و با قدرت‌تر پیش برویم

سرمربی پیکان در پایان درباره اعتراض پورموسوی به صحنه پنالتی پیکان گفت: خیلی از صحنه دور بودم و نمی توانم نظر بدهم و بهتر است کارشناسان نظر بدهند. صحنه آهسته را دیدم فکر می کنم صد درصد پنالتی بود. شما می دانید که در بازی‌های به مراتب سخت‌تر برای تیم ما پنالتی نگرفتند.

تیم فوتبال پیکان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر استقلال خورستان را شکست دهد.

پر بازدیدترین ها