امروز: جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

لیگ برتر بسکتبال؛ ذوب‌آهن و مهرام به نیمه‌نهایی صعود کردند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 24586

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ، ۱۴۰۳

لیگ برتر بسکتبال؛ ذوب‌آهن و مهرام به نیمه‌نهایی صعود کردند

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز از ساعت ۱۶ با انجام ۳ دیدار پیگیری شد. در نخستین دیدار مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۱۴ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به سود مهرام شد تا این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

در دیگر بازی امروز طبیعت تهران در آبادان به مصاف پالایش نفت رفت و با نتیجه ۹۱ بر۸۳ پیروز شد. جردن استیون ۴۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۴ بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی ۲ بر ۲ برابر شد تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر به بازی پنجم کشیده شود. دو تیم روز یکشنبه-دوم اردیبهشت- از ساعت ۱۶ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف هم می‌روند تا تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود.

در دیگر دیدار این مرحله، کاله مازندران میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به سود نماینده اصفهان شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

پر بازدیدترین ها