امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس چه زمانی به ترکیب باز می‌گردد؟/ بیرانوند به دنبال جبران مافات

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 24670

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ، ۱۴۰۳

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس چه زمانی به ترکیب باز می‌گردد؟/ بیرانوند به دنبال جبران مافات

به گزارش ایرنا، در شرایطی که بعد از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات ملی، تیم‌های حاضر در این مسابقات خود را برای از سرگیری رقابت‌ها آماده می‌کردند، پرسپولیسی‌ها با خبری شوکه کننده مواجه شدند.

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد و به دنبال این موضوع سنگربان قرمزها حداقل بین ۳ تا ۴ هفته از میادین دور خواهد بود. با توجه به مصدومیت بیرانوند، امیررضا رفیعی در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در هفته بیست و چهارم و در بازی با صنعت نفت آبادان نیز غایب خواهد بود تا وی سومین بازی متوالی سرخ‌پوشان در این فصل را نیز از دست بدهد.

بیرانوند در انتهای هفته جاری بار دیگر از مچ دست راست خود عکس خواهد گرفت تا میزان موفقیت روند درمان وی مشخص شود. این دروازه‌بان در تلاش است تا بعد از باز کردن کچ دست خود تمرینات تخصصی خود را از سر بگیرد و دوباره در فرم ایده‌آل خود قرار بگیرد. به نظر می‌رسد این دروازه‌بان‌ می‌توانند در دیدار با آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی سرخ‌پوشان را همراهی کند.

گفتنی است پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه در رقابت های جام‌حذفی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت. این دروازه‌بان به دنبال اتفاقات رخ داده در دیدار برگشت سرخ‌پوشان برابر حریف اراکی خود در تلاش است که در دیدار جام حذفی جبران مافات کند.

پر بازدیدترین ها