امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران و فعالان اقتصادی درگذشت «پرویز داوودی» تسلیت گفتند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 25017

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ، ۱۴۰۳

مدیران و فعالان اقتصادی درگذشت «پرویز داوودی» تسلیت گفتند

به گزارش ایرنا، جمعی از مقامات، مدیران اجرایی و فعالان اقتصادی بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی، اساتید دانشگاه‌ در پیام‌های جداگانه درگذشت پرویز داوودی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی و معاون اول رئیس جمهوری دولت نهم را به خانواده وی جامعه دانشگاهی تسلیت گفتند.

 

داوودی همه عمر بابرکت خود در راه انقلاب و خدمت به ملت بزرگ ایران صرف کرد

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی معاون اول فقید دولت نهم را تسلیت گفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیام خود آورده است: خبر درگذشت برادر بزرگوار، مدیر جهادی و ولایی، استاد فرهیخته دانشگاه شهید بهشتی مرحوم دکتر پرویز داوودی موجب تاثر و تالم شد. این برادر عزیز که همه عمر بابرکت خود در راه انقلاب و خدمت به ملت بزرگ ایران صرف کرد، در دوران مسئولیت‌های مختلف خود نیز با تلاش خستگی‌ناپذیر و پیگیری‌های مستمر، کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: اینجانب درگذشت این استاد فرهیخته و ولایی را به خانواده مکرم ایشان، دولتمردان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جامعه دانشگاهیان تسلیت می‌گویم و برای آن بزرگ‌مرد آسمانی از درگاه پروردگار مهربان غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نمایم. روحش شاد و جایگاهش بهشت برین باشد ان‌شاءالله.

 

مرحوم داوودی دانشجویان زیادی را تربیت کرد

مهدی غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت پرویز داوودی نوشت: او سال‌ها در کرسی تدریس دانشجویان زیادی تربیت کرد و در مناصب گوناگون اجرایی مشغول به کار بود؛ این ضایعه را به خانواده محترم، جامعه علمی و همکاران محترم آن مرحوم در موقعیت های مختلف تسلیت عرض می کنم.

 

پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت پرویز داوودی

محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت جناب پرویز داوودی اقتصاددان برجسته و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رئیس‌کل بانک مرکزی به شرح ذیل است:

خبر ناگوار درگذشت استاد ارجمند جناب آقای دکتر پرویز داوودی اقتصاددان و از مدیران خدوم کشور در جایگاه‌ها و قوای مختلف موجب تأثر و تألم گردید.

اینجانب از طرف خود و همکاران نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران، فقدان این مدیر دلسوز و استاد بزرگ اقتصاد را به خانواده محترم و داغدار آن مرحوم، اساتید اقتصاد، همکاران و دانشجویان ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و بستگان ارجمند، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت دارم.

در حال تکمیل است…

مدیران و فعالان اقتصادی درگذشت «پرویز داوودی» تسلیت گفتند
مرحوم پرویز داوودی

به گزارش ایرنا،‌ پرویز داوودی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، صبح روز پنجشنبه -۳۰ فروردین- دار فانی را وداع گفت.

عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد.

مراسم تشییع و تدفین مرحوم پرویز داودی فردا (جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) ساعت ۱۱ صبح در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

پر بازدیدترین ها