امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت ترویج فرهنگ محیط زیستی و آگاهی‌رسانی صحیح

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 25345

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ، ۱۴۰۳

ضرورت ترویج فرهنگ محیط زیستی و آگاهی‌رسانی صحیح

ایسنا/خوزستان در نشستی با حضور مدیر کل محیط زیست و مسئول بسیج رسانه استان خوزستان بر ضرورت در آگاهی رسانی صحیح و شفاف و ترویج فرهنگ محیط زیستی تاکید شد.

مدیرکل محیط زیست خوزستان در این نشست که امروز (سه شنبه) در دفتر سازمان بسیج رسانه استان برگزارشد، اظهار کرد: باید مردم در جریان اقداماتی که سود حاصل از آن به خود آنان برای رفاه و تداوم زندگی بر می‌گردد قرار بگیرند و حیف است که اطلاع رسانی نشود و عملکردهای خوب دولت انقلابی  را بیان نکنیم. قطعا اگر مردم از این اقدامات آگاه بشوند به مسائل زیست محیطی نیز توجه بیشتری خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، میرشکاری افزود: اگر مردم به طور شفاف در بطن اقدامات محیط زیستی و تاثیر آن بر سلامت جامعه و زیست بوم خود قرار بگیرند، قطعا در کنار حافظان محیط زیست قرار می گیرند. 

همچنین سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای استان خوزستان ضمن اشاره به انعقاد تفاهنامه بین این سازمان و اداره کل محیط زیست استان در آینده نزدیک، اظهار کرد: امید است که امضا این تفاهم نامه باعث گسترش سطح آگاهی، دانش و بینش زیست محیطی در تمام سطوح و اقشار جامعه به ویژه اصحاب رسانه شود.

این مقام مسئول ادامه‌ داد: در صورت ارائه برنامه از سوی محیط زیست، بسیج رسانه اعلام آمادگی دارد که علاوه بر حمایت از محیط زیست در آگاهی رسانی صحیح و شفاف و نیز ترویج فرهنگ محیط زیستی مشارکت کند

بهمئی همچنین گفت: تمام تلاش خود را برای باز نشر خدمات دولت در حوزه محیط زیست و آگاهی رسانی و نهادینه کردن فرهنگ محیط زیستی خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اظهار کرد: سال جاری قالبی با محتوای پیوند محیط زیست و رسانه اضافه خواهد شد که اصحاب رسانه بتوانند تولید محتوا فرهنگ محیط زیستی را نیز کار و منتشر کنند.

پر بازدیدترین ها