امروز: شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان و سازمان بسیج رسانه استان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 25477

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ، ۱۴۰۳

انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان و سازمان بسیج رسانه استان

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان گفت: این شرکت با بسیج رسانه استان خوزستان در زمینه نقش رسانه در مدیریت بهینه برق تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
به گزارش         از اهواز ، کامران حدادی امروز  ۵ اردیبهشت ماه در نشست با مسئولان بسیج رسانه استان خوزستان به نقش مهم این نهاد در فرهنگ سازی پرداخت و اظهار داشت: بسیج رسانه که در عرصه‌های اطلاع رسانی از طریق مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب فعالیت می‌کند ، می‌تواند در فرهنگ سازی نقش آفرینی کند.
وی، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با بسیج رسانه با موضوع فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه برق، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ارزشمند رسانه‌ها در مدیریت مصرف برق، این تفاهم‌نامه می‌تواند گامی بلند برای رعایت الگوی مصرف و  کاهش مصرف برق در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان خوزستان  باشد.
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان ، این استان را در بخش مصارف خانگی از استان‌های با مصرف بالا در کشور دانست و با اشاره به افزایش گرما در خوزستان افزود: در این زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف بیش از هر زمان دیگری ضرورت است.
حدادی  افزود: مدیریت مصرف برق به معنی اعمال محدودیت برای مشترکان نبوده بلکه به کارگیری راه کارهایی است که می تواند منجر به کاهش چشمگیر مصرف برق مشترکان شود.
*گفتنی است، این تفاهم نامه شامل تفاهم و همکاری در  جریان سازی رسانه ای، استفاده از ظرفیت های رسانه ای در جهت کاهش مصرف و صرفه جویی در مصرف ، امید آفرینی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه ای و دوره خبرنگاری تخصصی صنعت برق و برگزاری اردوهای راویان پیشرفت است.*
پر بازدیدترین ها