امروز: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان: حضور آقای امینی در اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 25581

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ، ۱۴۰۳

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان: حضور آقای امینی در اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است

پورفرجی: شهر نباید فدای یک نفر شود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به آیه صریح “فبشّر عباد الّذین یستمعون القول فیتّبعون احسنه” و با تأکید بروز اختلاف در جبهه انقلاب بر سر ماندن یا نماندن شهردار اهواز اظهار کرد: حضور آقای امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای ارزشی و انقلابی شده است بالاخره وی خواهد رفت چه در زمان کوتاه مدت و چه بلند مدت؛ ولی اختلافات داخلی ایجاد شده بین نیروهای انقلابی ماندگار می‌شود و فراموش نخواهد شد.
پورفرجی با تاکید بر اینکه “ما نباید شهر را فدای یک نفر کنیم”، بیان کرد: نگاه شورای ائتلاف به فرد نیست بلکه نگاه ما به مردم و مطالبات مردمی است و از این رو ما ملزم به انجام نقد منصفانه برای رضای خدا و مطالبات مردم  هستیم. تکلیف شرعی این نیست که ما تلاش کنیم یک نفر را در شهر نگه‌داریم، بلکه تکلیف ما این است که کلانشهر اهواز باید در شأن مردم باشد.
اعضای غایب شورا مقصرِ اختلال در خدمات‌رسانی به مردم
وی گفت: البته آنچه ما در میدان مشاهده می‌کنیم نشان می‌دهد که کار خاصی برای شهر اهواز انجام نشده، و فضای عمرانی و خدمات شهری موجود زیبنده کلانشهر اهواز نیست، و باید در این زمینه تجدید نظر انجام شود. حالا این تجدیدنظر یا باید توسط شهردار انجام شود و یا اینکه مدعی‌العموم یا استاندار به این موضوع ورود کنند تا این مسئله در یک بازه زمانی حل شود که یا شهردار استعفا دهد و یا اینکه به صورت دیگری مشکل حل شود.

 

پر بازدیدترین ها