امروز: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار سرتیپ احمد رضا رادان: دشمن، دین، خانواده، عفاف و هر آنچه را که به آن وفاداریم هدف گرفته است.

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 26198

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ، ۱۴۰۳

سردار سرتیپ احمد رضا رادان: دشمن، دین، خانواده، عفاف و هر آنچه را که به آن وفاداریم هدف گرفته است.

به گزارش مهدی محمدزاده خبرنگار پایگاه خبری جهان اخبار ، سردار سرتیپ احمد رضا رادان در اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور در مصلای مهدیه امام خمینی اهواز افزود:دشمن، دین، خانواده، عفاف و هر آنچه را که به آن وفاداریم هدف گرفته است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد حیا و عفاف را از زنان و غیرت را از مردان ما بگیرد و همه ما باید در مقابل این توطئه دشمن بایستیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:فراجا طرح نور را در راستای صیانت و حفاظت از عفاف و حجاب به اجرا گذاشته و این طرح تاثیرات خوبی داشته است.

وی گفت : آنچه که در رفتار مردم خوزستان در دوره دفاع مقدس و برای مردم ایران رقم خورد به تعبیر حضرت مقام معظم رهبری ترکیبی از همت مردم و ایمان اسلامی مردم بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وقتی همت و ایمان باشد تمامی سنگرهای دشمن یکی پس از دیگری فتح خواهند شد، اظهار کرد: آن چیزی که خود را نشان داد اسطوره و فرهنگ ساز شد برای همه جهان آنی بود که مردم ایران و خوزستانی‌ها در دفاع مقدس به نمایش گذاشتند و آن ترکیبی از همت مردمی و ایمان اسلامی است که توانست پربار، فرهنگ‌ساز و تمامی جبهه کفر را در برابر ایران اسلامی یکی پس از دیگری به سطوح بکشاند.

سردار سرتیپ رادان ادامه داد:خوزستانی‌ها، حامیان طرح نور، ولایت، دین و اسلام بدانید در بعد از دفاع مقدس دشمن به این نتیجه رسید که دریچه‌های جنگ به روی مردم ایران همچنان بازندگی دارد لذا دریچه دیگر از جنگ شناختی و جنگ نرم را به میدان آورد

وی بیان کرد : جنگ شناختی آن است که دشمن را نبینی صدایی نشنوی اما خیابان‌ها، کوچه‌ها و خانه‌ها توسط دشمن تسخیر شوند و در حقیقت از همان روز پروژه اندلوسی کردن ایران اسلامی توسط دشمن رقم خورد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : امروز ما به پرونده‌هایی رسیدیم که ان‌شاءالله در آینده نزدیک باز می‌کنیم که چگونه قصد دارند خانواده‌ها را متفرق کنند و دختران را با غفلت عروسک خیمه شب بازی کنند و هر روز که از طرح نور می‌گذرد به یافته‌های جدیدی می‌رسیم.

سردار سرتیپ رادان اظهار کرد : یکی از استراتژی های دشمن این است که زن چادری در ایران به منزله پرچم ایت، لذا برای براندازی بایستی حجاب را سست کنیم.

وی تاکید کرد : با حضور شما زنان و مردان، دختران و پسران و خانواده‌های شهدا استراتژی دشمن به هم خورده و امروز نفوذش در حال از بین رفتن است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : خدای متعال را بی‌نهایت سپاسگزارم که در عصری، پلیس خدمتگزار مردم شدیم که مستحضر به حمایت چنین مردمی می باشیم و امروز حضور شما در این اجتماع بزرگ نشان داد که پلیس جمهوری اسلامی ایران در انجام ماموریت‌هایش مستحضر به حمایت مردم ولایی، بصیر، آگاه و هوشیار وطن است.

سردار سرتیپ رادان با تشکر از مردم اهواز و استان در حمایت از طرح نور تاکید کرد:این طرح با حمایت و مشارکت مردم استمرار و ادامه خواهد داشت.

در این مراسم اقوام و عشایر استان با اهدای گل از فرمانده کل فراجای کشور برای اجرای طرح نور قدردانی کردند.

پر بازدیدترین ها