امروز: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پائز: از سختی‌های رسیدن به المپیک آگاهم

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 26239

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ، ۱۴۰۳

پائز: از سختی‌های رسیدن به المپیک آگاهم

به گزارش ایرنا، مائوریسیو پائز امروز سه‌شنبه در حاشیه تمرینات تیم ملی والیبال به خبرنگاران گفت: از حضور اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. تمرینات ما به صورت جدی شروع شده و تمام بازیکنان را در اختیار داریم و برای رسیدن به هدف نهایی که کسب سهمیه المپیک است تلاش می‌کنیم. انگیزه لازم را نیز برای این کار داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: تمرینات آغاز شده و برخی بازیکنان جوان نیز به جمع ما اضافه شدند که هنوز به شرایط مسابقه رسمی نرسیدند اما از عملکرد آنان رضایت دارم. شرایط آمادگی آنان ۵۰ درصد است و تلاش داریم تا کم کم آنان را به بالاترین میزان آمادگی برسیم.

نفر نخست کادر فنی والیبال ایران در خصوص شرایط سخت رسیدن ایران به المپیک افزود: این یک واقعیت است و ما از جایگاه و امتیاز خود باخبر هستیم. از حریفان و جایگاه آنان نیز شناخت داریم. رسیدن به المپیک کار راحتی نیست اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. باید به گونه‌ای در مسابقات حاضر شویم که در پایان به عملکرد خود افتخار کنیم و از آن خشنود باشیم.

پائز با اشاره به زمان کوتاه آماده‌سازی تیم نیز گفت: از پروسه آماده‌سازی عقب هستیم این در حالی است که خیلی از رقیبان ما بازی دوستان داشتند. تلاش زیادی برای بازی دوستانه داشتیم و قرار است با تیم ملی والیبال برزیل ۲ بازی دوستانه برگزار کنیم. البته در این بازی تیم اصلی برزیل نیست بلکه این کشور با ترکیبی از جوانان برابر ایران حاضر خواهد شد.

پر بازدیدترین ها