امروز: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دیگری به صورت استکبار است

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 3074

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ، ۱۳۹۸

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دیگری به صورت استکبار است

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: یکی از مسائل مهم که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و دشمنان نیز روی آن حساسیت بیشتری دارند، حضور مردم در صحنه های انقلابی است.

وی مردم را یکی از مولفه های اصلی قدرت نظام برشمرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امنیت نظام را تامین و همواره سراسر جهان برای مشاهده حماسه دیگری از سوی ملت ایران به تماشا نشسته اند.

فرمانده سپاه ولیعصر(ع) خوزستان ادامه داد: ۲۲ بهمن به عنوان نماد اصلی انقلاب اسلامی است و دوستداران این نظام بار دیگر با حضور خود در صحنه آب سردی بر آتش دشمن ریخته و حماسه ای دیگری در نشان دادن انزجار خود از آمریکای جنایتکار، رقم می زنند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود تمامی اقشار مختلف و بخصوص عشایر غیور خوزستانی در این راهپیمایی با شکوه حضور یافته و با برافراشته کردن پرچم جمهوری اسلامی بار دیگر عظمت و اقتدار ایران را به رخ دشمنان بکشانند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: انتظار می رود مجموعه های فرهنگی و نهادهای انقلابی برنامه های متنوعی را در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن طراحی اجرا کنند.

وی اظهار داشت : شور و اشتیاق مردم با مجموعه های بی روح و بی احساس متفاوت است و همین امر ضرورت بسترسازی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های فرهنگی را در این روز حماسی بیشتر می کند .

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان افزود: انتظار می رود همان گونه که بر حضور حداکثری مردم در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن تعطیل می شود مسئولان استان نیز در صف مقدم حضور داشته باشند.

پر بازدیدترین ها