امروز: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید استاندار خوزستان، شهردار اهواز و اعضای شورای شهر اهواز از روند ضد عفونی کردن سطح شهر

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 4214

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ، ۱۳۹۸

بازدید استاندار خوزستان، شهردار اهواز و اعضای شورای شهر اهواز از روند ضد عفونی کردن سطح شهر

به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، پانزدهم اسفند ماه سال جاری دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، موسی شاعری شهردار اهواز، اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز و جمعی از مسئولین از روند ضدعفونی کردن معابر سطح شهر و هسته مرکزی شهر اهواز بازدید کردند.

دکترشریعتی بیان کرد: ضد عفونی کردن معابر عمومی و مراکزی که حجم تردد در آن اماکن بیشتر است مثل بانک ها، ورودی ادارات، خیابان‌های اصلی شهر و همچنین مناطق حاشیه ای و محروم‌ شهر به صورت شبانه توسط مجموعه شهرداری اهواز انجام گرفته که باعث الگو گرفتن سایر شهرها نیز شده است.
استاندار خوزستان استفاده از آب ژاول برای ضدعفونی را حرکتی موثر خواند و گفت: این کار حرکتی ارزشمند در جهت کاهش آلودگی های معابر بوده تا مردمی که برای انجام‌ کارهای ضروری به این‌ مکان ها مراجعه می کنند در مسیری امن و پاک قدم برداشته و میزان عوامل بیماری زا به حداقل خود برسد. ضمنا بقیه شهرداریها هم به تاسی از شهرداری اهواز کار رو شروع کرده اند.

دکتر شریعتی تلاش شبانه روزی پرسنل سازمان آتش نشانی اهواز، مناطق شهرداری و سایر سازمان‌ها را ارزشمند خواند و خواستار ادامه روند پاکسازی و ضد عفونی معابر شد.

پر بازدیدترین ها