میثم عابدی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره جبران خسارت های کسب و کارهای دیجیتال در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی و تصمیمات اتخاذ شده برای جبران این خسارات افزود: کسب و کارهای دیجیتال در آن ایام خسارتهای مختلفی را متحمل شدند که ابتدای امر، این خسارت ها و نوع آن برای ما مشخص نبود، یعنی هر کسبوکاری یک نوعی از خسارت را متحمل شد.
وی ادامه داد: بعضی از کسبوکارها آسیب فیزیکی دیدند، بعضیها با توجه به مهاجرتی که به نوعی مردم از مراکز استان ها به استانهای دیگر داشتند، مشکل کاهش فروش پیدا کردند و برخی نیز به دلایل زیرساختی با مشکل روبرو شدند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات کسب و کارهای دیجیتال در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، مشکل محدود شدن پهنای باند بود که در زمینه عرضه کالا و خدمات به مردم اثر گذاشت.