امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۸۲۰ لیتر الکل و هفت هزار و ۲۴۰ لیتر مواد ضدعفونی در اهواز

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 4442

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ، ۱۳۹۸

کشف ۸۲۰ لیتر الکل و هفت هزار و ۲۴۰ لیتر مواد ضدعفونی در اهواز

به گزارش جهان‌اخبارنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند روز دوشنبه با بیان این خبر گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه در امر مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم شهروندان به مواد شوینده و ضدعفونی کننده و فرصت طلبی برخی سودجویان از وضعیت به وجود آمده، طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان عرصه توزیع لوازم بهداشتی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران انتظامی کلانتری ۲۴ و ۳۳ اهواز موفق شدند در سه عملیات جداگانه و با انجام اقدامات اطلاعاتی دو محل نگهداری و ذخیره الکل و یک کامیون حاوی مواد شوینده وضدعفونی کننده احتکار شده را در سه نقطه متفاوت از شهر اهواز شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، پنج متهم را در خصوص احتکار الکل و مواد شوینده و ضدعفونی کننده دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند؛ عزم جدی پلیس برای برخورد با محتکران سلامتی شهروندان ادامه دارد.

پیش از این نیز در ۱۷ اسفندماه سال جاری مدیر روابط عمومی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از کشف انبار احتکار چهار میلیون و ۶۸۰ هزار جفت دستکش پزشکی لاتکس توسط نیروهای اطلاعات سپاه در اهواز خبر داده بود.

پر بازدیدترین ها