امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد افراد مبتلا به کرونا در خوزستان به ۱۵۸ نفر رسید

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 4623

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ، ۱۳۹۸

تعداد افراد مبتلا به کرونا در خوزستان به ۱۵۸ نفر رسید

دکتر فرهاد ابول نژادیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار جدید به جمع بیماران کرونا در خوزستان افزوده شد که البته نمونه آزمایشهای برخی از آن ها مربوط به روزهای قبل بوده است چراکه با کمبود کیت مواجه بودیم.

وی افزود: تا امروز ۵۹ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافتند و ترخیص شدند و باقی بیماران در بیمارستان در حال طی کردن روند دوره درمان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که الکل مورد نیاز به صورت روزانه در حال توزیع است و در اختیار کارخانجات تولید کننده مواد ضدعفونی نیز قرار داده می شود بیان کرد: در زمینه توزیع الکل مشکلی نداریم و هماهنگی های بیشتر با شرکت های توزیع و پخش نیز صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مشکل اساسی و مهم ما در استان نبود ماسک است چراکه در استان کارخانه تولید ماسک نداریم لذا از مسئولان متولی درخواست میکنیم کارخانه ها را در این زمینه وارد میدان کنند یا واردات ماسک را انجام بدهند تا نگرانی مردم در این زمینه کاهش پیدا کند.

به گزارش ایرنا ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

پر بازدیدترین ها