امروز: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز محدودیت تردد در شهرهای خوزستان به دلیل شیوع کرونا

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 4718

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ، ۱۳۹۸

آغاز محدودیت تردد در شهرهای خوزستان به دلیل شیوع کرونا

سرهنگ منصور جمشیدی اظهار داشت: در پی شیوع و تشدید بیماری کرونا، شورای تامین خوزستان به ریاست استاندار، مصوباتی را در رابطه با محدودیت ترافیکی در مکان‌های شلوغ شهری از امروز تا اطلاع بعدی مصوب کرده است.

وی با اشاره به مصوبه مسدود کردن همه پارک‌های شهری در استان، افزود: مسدود کردن پارک‌های اهواز آغاز شده و از بعدازظهر امروز عملیات مسدود کردن پارک‌های ساحلی در حال اجراست و در سایر شهرها نیز به تدریج اجرا می‌شود.

جمشیدی تاکید کرد: اجازه توقف در کنار پارک‌ها به خودروها داده نمی‌شود و در صورت مشاهده شهروندان در پارک ها به آنها تذکر داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: محدودیت ترافیکی در خیابان سلمان فارسی (نادری) از عصر امروز اعمال شده و تنها وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانند از این خیابان عبور کنند و از عبور خودروهای شخصی در تمام ساعات روز جلوگیری می‌شود.

به گفته وی ممنوعیت تردد برای خودروهای شخصی از چند سال پیش در خیابان سلمان فارسی وجود داشت اما خودروهای شخصی، با وجود پرداخت جریمه دوربین های ترافیکی، از آن محل گذر می‌کردند، این در حالیست که از امروز به هیچ عنوان اجازه تردد خودروهای شخصی از این خیابان داده نمی‌شود.

جمشیدی مهمترین و پرازدحام ترین بازارهای اهواز را هسته مرکزی شهر (خیابان های سلمان فارسی، شریعتی و طالقانی) دانست و گفت: برای جلوگیری از تجمع افراد در این خیابان‌ها، از حضور دستفروشان جلوگیری شده است، همچنین قرار است نیروهای پلیس و سازمان صمت به مغازه داران نیز تذکرات لازم را برای تعطیلی مغازه‌ها بدهند.

وی با تاکید بر جلوگیری از فعالیت بازاراچه‌های شلوغ در اهواز و سایر شهرهای استان، اظهار داشت: تعطیلی بازار پرنده‌ها، جمعه بازار و بازار شب در اهواز ابلاغ شده است.

جمشیدی تصریح کرد: مقرر شده به همه مراکز تجاری شلوغ و پرازدحام شهری نیز تذکرهای لازم داده شود.

پر بازدیدترین ها